فریدون فرهودی نویسنده فیلمنامه سریال «دایره خوشبختی» این روزها مشغول بازنویسی متن است؛ متنی که در آن به مسایل خانوادگی و عوامل خوشبختی آدم‌ها می‌پردازد.

فریدون فرهودی فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سریال «دایره خوشبختی» توضیح داد: فیلمنامه را کامل نوشته‌ام و اکنون مشغول بازنویسی متن این سریال هستم. اکنون بسیاری از چیزها باید تغییر کند.

وی افزود: این سریال 25 قسمت 45 دقیقه‌ای دارد و اثری اجتماعی خانوادگی به حساب می‌آید. در آن به مسائل خانوادگی پرداخته‌ام؛ اینکه چه چیزهایی عامل خوشبختی آدم‌ها است. سریال شخصیت‌های زیادی دارد و خانواده‌های متعددی در آن حضور دارند.

فرهودی در پاسخ به اینکه آیا کارگردانی این اثر را نیز برعهده خواهد داشت یا خیر، توضیح داد: من اکنون «دایره خوشبختی» را برای شبکه یک می‌نویسم و شبکه، کارگردان سریال را انتخاب خواهد کرد.

نویسنده آثاری چون فیلم سینمایی «ساحره» و سریال «دردسر والدین» در این خصوص که سریال به چه بازنویسی نیاز دارد، تأکید کرد: در حال حاضر جلسات مشاوره‌‌ای در حال انجام است تا با نتیجه این نشست‌ها،‌ تغییرات لازم روی متن انجام شود.

وی در پایان گفت: اکنون کارها جلو می‌رود و در حوزه فرهنگ ایرانی اسلامی هم باید مشاوره‌هایی انجام شود تا در زمینه مسائل مفهومی سریال، با نظرات دقیق کارشناسان تغییراتی در متن اعمال کنم.