مدیر تیم ملی روئینگ ایران با اشاره به آمادگی ملی‌پوشان این رشته گفت: تاکنون به 90 درصد اهدافمان دست پیدا کرده‌ایم و به دنبال این هستیم در بازی‌های آسیایی مدال‌های بهتری را کسب کنیم.

افشین فرزام در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت تیم ملی روئینگ در راه بازی‌های آسیای اینچئون، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: برنامه‌ریزی دقیقی داشته‌ایم و در تلاشیم وضعیت تیم‌هایی را که می‌توان به بازی‌های آسیایی فرستاد، را روشن کنیم.

وی در ادامه افزود: در 10 رشته روئینگ می‌توانیم در بازی‌های آسیایی حاضر باشیم. مسابقات کاپ آسیایی که در ژاپن برگزار ش،د برای ما محک خوبی بود تا بتوانیم شرایط خود را بسنجیم. ضمن اینکه در این رقابتها حریفان خود را هم محک زدیم.

مدیر تیم ملی روئینگ ایران اضافه کرد: از نتایجی کسب شده، تقریبا راضی هستیم. ما در حالی به این رقابتها اعزام شدیم که در دوران بدنسازی قرار داشتیم و با توجه به آن توانستیم خوب نتیجه بگیریم. البته رقابتهای زیر 23 سال جهان و یکی دو تورنمنت دیگر را پیش روی داریم و تا شهریورماه تیم را به اوج آمادگی خواهیم رساند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به اهداف از پیش تعیین شده خود نزدیک شده‌اید؟، خاطرنشان کرد: ما به صددرصد اهداف خودمان نرسیده‌ایم ولی تا 90 درصد از اهدافی که داشته‌ایم، برآورده شده است. از وزارت ورزش و کمیته المپیک تشکر می‌کنم که حمایت‌های لازم را از ما به عمل می‌آورند.

فرزام در خصوص پیش بینی خود از تعداد مدال‌های روئینگ در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: برنامه‌مان این است در اینچئون مدال‌های بهتری را نسبت به بازی‌های آسیایی گوانگژو کسب کنیم. در بخش بانوان هم علاوه بر تیم چهار نفره روی مدال تک نفره هم حساب باز کرده‌ایم.