رودسر - خبرگزاری مهر: بخشدار مركزي رودسر گفت : دهیاران و شوراها نقش بسزایی در توسعه و ارتقای همه جانبه روستاها دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت اله پسند ظهر چهارشنبه در نشست با دهیاران و روسای شوراهای اسلامی بخش مرکزی این شهرستان افزود: دهياران و شوراها در حقيقت پل ارتباطي بين مردم و مسئولان هستند و بايد از همه ظرفيت ها برای رشد و شكوفايي روستاها استفاده كنند.

وي با اشاره به ظرفيت هاي موجود در بخش مركزي به ويژه در دو بخش كشاورزي و گردشگري اشاره كرد و اظهارداشت: بخشداري نگاه ويژه اي به دو بحث كشاورزي و گردشگري دارد و كمك به اين دو مبحث مهم را از اصول كاري خود مي داند چرا كه كشاورزي و گردشگري مي تواند برای توليد و ايجاد اشتغال پايدار در منطقه نقش بسزايي ايفا كند.

بخشدار مركزي رودسر با بيان اينكه در طول يك ماهه تصدي وي به عنوان بخشدار مركزي از 37 روستا بازديد ميداني کرده است، گفت: در طول اين بازديدها از نزديك با مشكلات روستاها آشنا و تلاش خواهیم کرد مشكلات را يكي پس از ديگري رفع شود و بازديد از ديگر روستاهاي بخش مركزي نيز در دستور كار قرار دارد.

وی همچنين از راه اندازي 16 دهياري جديد روستاهاي بخش مركزي در اين بخش خبر داد و افزود: در این زمینه مکاتباتی نيز از طریق استانداری برای مجوز تاسیس اين دهیاری ها انجام شده است.

پسند همچنین با اشاره به آخرین وضعیت نشا برنج در اين بخش اظهارداشت: در حال حاضر در بیش از 90 درصد از اراضی شالیزاری این بخش کار نشا برنج به پایان رسیده و تاكنون گزارشی از کمبود آب کشاورزی دریافت نشده است و به كشاورزان عزيز توصيه مي شود با توجه به در پيش فصل گرما برای مصرف بهينه آب كشاورزي تلاش كنند.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رودسر نیز در این نشست شوراها را بازوان پرتوان نظام دانست و گفت: شوراها زبان گوياي مردم و در واقع رابطان بين دولت و ملت هستند.

رضا یوسفیان افزود: انتظار مي رود مسئولان توجه ويژه اي به شوراها داشته باشند و نهايت همكاري را با شوراها داشته باشند.

وي در ادامه فرصت خدمت به مردم را موهبتي الهي دانست و یادآورشد: قدر اين فرصت كوتاه خدمت رساني به مردم را باید دانست زيرا خدمتي كه موجبات رضايت مردم را فرام كند موجب رضايت خداوند نيز خواهد شد.