آخرین تمرین تیم ملی تکواندو قبل از حضور در بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا با حضور ماموران نادو برای انجام آزمایش دوپینگ همراه بود. 

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم ملی تکواندو کشورمان قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا آخرین تمرین خود در تهران را امروز چهارشنبه در خانه تکواندو انجام داد. هر شش عضو تیم اعزامی به بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین تکواندوکارانی که آماده حضور در مسابقات گزینشی المپیک می شوند در این تمرین حاضر بوده و تمرین با نشاطی را زیر نطر کادر فنی برگزار کردند. 

این تمرین ابتدا با صحبت های سرمربی تیم ملی آغاز شد. مغانلو در سخنان کوتاهی از اهمیت مسابقات قهرمانی آسیا و وظیه تک تک ملی پوشان برای ارائه بهترین نمایش برای رسیدن به موفقیت گفت و تاکید کرد که میدان تاشکند زمان بهره گیری از تلاش چند ماهه است و هیچ تکواندوکاری نباید این فرصت را از دست بدهد. 

در ادامه تمرینات نرمشی و کششی با میدان‌داری یوسف کرمی سرگروه تیم ملی آغاز شد. کرمی که "شادن" دختر خود را نیز در همراه داشت با جدیت بیشتری تمرین کرده و تا انتهای با انگیزه تمرین کرد و آمادگی بالای خود را به نمایش گذاشت. "میت زدن" با استراتژی کسب امتیاز و حفظ امتیاز، تمرین روی تاکتیک های حمله و دفاع، استفاده از ضربات روی سر و صورت حریف و نحوه دفاع در ضربات بالا بخش دیگری این تمرین را تشکیل می داد. در این بخش مغانلو، بی باک و خانلرخانی با دقت حرکات تکواندوکاران را زیر نظر داشته و در مواقع لزوم با قطع کردن تمرین نکات لازم را به تکواندوکاران گوشزد می کردند. 

نکته مهم این تمرین انگیزه بالای تک تک تکواندوکاران بود که آمادگی بدنی بالای خود را با انجام دستورات کادر فنی به نحو نمایش دادند. در تمرین امروز علاوه بر حضور چند گروه  خبری از صدا و سیما، ماموران نادو نیز در محل تمرین حاضر شده و از تک تک تکواندوکاران تست دوپینگ گرفتند. 

در این تمرین تنها سجاد مردانی غیبت داشت. وی برای انجام امور پزشکی روی پای آسیب دیده خود به پزشک مراجعه کرده بود. از کادر فنی هم مهرداد يوسفی حضور نداشت. یوسفی قرار است در زمان حضور تیم ملی در تاشکند اردو را با حضور نفراتی چون معتمد، حجی زواره، عبداللهی و مردانی ادامه دهد.

تیم ملی تکواندو صبح روز جمعه تهران را به قصد تاشکند ترک خواهد کرد. 

بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا پنجم تا هشتم خردادماه سال جاری درشهر تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.