بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از وجود شش هزار پروژه نیمه تمام آموزشی در کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین ترابی زاده بعدازظهر چهارشنبه در شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان بوشهر با اشاره به وضعیت فضاهای اموزشی در کشور اظهار داشت: تا رسیدن به وضع مطلوب و تک نوبتی کردن مدارس کشور راه زیادی داریم.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته برای بهبود وضعیت کنونی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تصمیم داریم با کمک خیرین بتوانیم وضع مدارس کشور را به یک جایگاه مطلوب برسانیم.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: شش هزار پروژه مراکز آموزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد که با کمک 24هزار خیر که در کشور وجود دارد می توانیم این پروژه ها را به سر انجام برسانیم.

ترابی زاده افزود: کشورهایی در دنیا رشد کرده اند که در مقوله سلامت و توسعه انسانی سرمایه گذاری داشته اند و چه زیبا است که خیرین مدرسه ساز توسعه انسانی را از دروازه آموزش و پرورش نگاه می کنند.

وی گفت: تعریف ما از مدرسه امروز ساخت مدارسی متناسب با نیاز روز است به همین دلیل تلاش می شود در مدارس احداثی همه نیازهای دانش آموزان دیده شود.