کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: استاد موسیقی و آواز ایران گفت: امیدوارم مشکلاتی که در راه هنرمندان این کشور است یکی یکی از پیش روی برداشته شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، شب پنجشنبه کنسرت شهرام ناظری، شوالیه آواز ایران در سالن ورزشی حضرت امام خمینی(ره) با حضور پرشور هنر دوستان این خطه برگزار شد.

شهرام ناظری در ابتدای این برنامه، در جمع حاضرین در این سالن ورزشی اظهار داشت: از همه همشهریانم که بعد از گذشت چند سال دوباره توانستند که در این سالن جمع شوند تقدیر و تشکر می کنم.

این استاد آواز ایران گفت: همیشه علاقه داشتم که در زادگاهم برنامه اجرا کنم، ولی پاره ای از مسایل، مانع از این امر می شد که خوشبختانه این موانع در حال حاضر برداشت شده است.

ناظری در ادامه که به زبان کردی سخن می گفت، با اشاره به همکاری خوب مسئولان فرهنگی استان کرمانشاه در برگزاری این کنسرت، عنوان داشت: امشب برای من افتخاری است که دوباره به زادگاه پدری خود بازگشته ام و در میان ایل و تبارم هستیم.

وی در ادامه سخنان خود به درگذشت اساتید موسیقی ایران، محمدرضا لطفی و عباس کمندی اشاره و  گفت: امیدوارم مشکلاتی که در راه هنرمندان این کشور است یکی یکی از پیش روی برداشته شوند.

ناظری اظهار داشت: من در هر جایی که کنسرت برگزار می کنم، حتما یک قطعه کردی نیز در آن استفاده می کنم.

وی به آلبوم پسرش، حافظ ناظری هم اشاره کرد و گفت: آلبومی که پسرم آن را تهیه کرده است، "ناگفته" نام دارد که بسیاری از بزرگان موسیقی جهان در آن به هنرنمایی پرداخته اند و این آلبوم در داخل کشورمان تحت نام " بعد یازدهم" منتشر شده است.

شوالیه آواز ایران تاکید کرد: به نظر من این اولین آلبوم در تاریخ خاورمیانه است که از این منطقه به سطح جهانی می رود. بسیاری از رسانه های دنیا درباره این آلبوم اخبار زیادی منتشر کرده اند، ولی متاسفانه در داخل کشور هیچ خبری در این باره منعکس نشده است.

شهرام ناظری شب پنجشنبه و امشب در دو شب متوالی برای علاقمندان به آواز و موسیقی سنتی در سالن ورزشی امام خمینی(ره) کرمانشاه برنامه اجرا می کند.