در حالی که اکثر تیم های لیگ برتری وضعیت خود برای حضور در چهاردهمین دوره این مسابقات را مشخص کرده اند، ملوانی ها هنوز برای تامین هزینه های فصل جدید با مشکلاتی مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان یکی از تیم های پرطرفدار و ریشه ای فوتبال ایران است که با وجود داشتن هوادارانی متعصب و پرشور، کمتر مورد حمایت مسئولان انزلی قرار گرفته و مشکلات زیادی را در زمینه اقتصادی تحمل کرده است.

پس از آنکه فصل گذشته 70 درصد از سهام این باشگاه از سوی شورای شهر به محجوب واگذار شد و این تیم مشکلات کمتری برای حضور در لیگ داشت، مسئولان این شهر به دنبال تامین هزینه های لیگ چهاردهم از طریق واگذاری به فرد دیگری هستند. در این زمینه چند هفته پیش گروهی از ایتالیا پیشنهاد خرید سهام ملوان را ارائه کرد اما هنوز پاسخی دریافت نکرده اند.

اما در تازه ترین پیشنهاد، یک گروه اقتصادی نشست هایی را با مسئولان ملوان برگزار کرده اند تا هزینه های فصل آینده این باشگاه را تامین کنند. این گروه نشست هایی را با مسعود معمایی مدیرعامل و خسته بند نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی برگزار کرده اند اما هنوز پاسخی برای حضور در انزلی دریافت نکرده اند.

اصغر میرزایی که در نشست های این گروه با معمایی و خسته بند حضور داشته است در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید این خبر گفت: دوستان ما در این هلدینگ اقتصادی مذاکراتی را با مسئولان تیم ملوان داشتند و پیشنهادات مورد نظرشان را هم مطرح کرده اند. این گروه توانایی این را دارد که حتی بالاتر از 20 میلیارد تومان در این باشگاه هزینه کند. ضمن اینکه در پیشنهاد مکتوبی که ارائه داده اند تاکید کرده اند که اسکوچیچ را در ملوان حفظ خواهند کرد.

وی افزود: با وجود ارائه این پیشنهادات اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم و به نظر می رسد مسئولان ملوان قصد دارند بررسی بیشتری در این زمینه انجام دهند که طبیعتا از بین رفتن زمان را به دنبال خواهد داشت و ملوان از سایر تیم های لیگ برتری عقب خواهد ماند.