تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

نکا - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: امروز جنگ ما با استکبار جنگ با فرهنگ و اقتصاد است که لازمه این امر به کاربستن عزم ملی و مدیریت جهادی است.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ مرتضی رمضانی صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان نکا اظهار داشت : خرمشهردر تاریخ انقلاب اسلامی تاکنون از یک واژه و یک شعر با این حماسه فراتر رفته وهمین این امر سبب شد تا بعد از فتح خرمشهر عزت و اقتدار نظام به رخ جهانیان کشیده شود.

وی با اشاره به حماسه آفرینی تمام اقشار جامعه در حماسه آفرینی فتح خرمشهر افزود: مردان ، زنان و تمامی اقشار جامعه با اطاعت از فرمان ولایت فقیه به میدان نبرد با استکبار آمدند و حاضر به از دست دادن حتی یک وجب از خاک کشور نشدند و برای اولین بار این پیروزی را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

فرمانده سپاه ناحیه نکا با بیان اینکه در میدان نبرد استکبار ارزش های نظام جلوه گری می کرد ، تصریح کرد: جنس نظام و انقلاب اسلامی از ایمان ، شهامت ،وحدت و شهادت بود که تمامی این عوامر سبب حفظ ارزش ها و خاک مقدس خرمشهر شد.

رمضانی با اشاره به فرمایشات امام راحل که فتح خرمشهر فتح خاک نیست بیان داشت: ما وارثان آن روزهایی از تاریخ هستیم که توسط ارزش های انقلاب اسلامی حفظ و همچنان استوار است.

وی ادامه داد: امروز دشمن در این برهه از زمان همه توان خود را گذاشته تا ارزش های نظام و انقلاب را از هم جدا نموده و سعی در سست نمودن پایه های نظام دارد اما با تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری و یاری خدا تاکنون تمامی دسیسه های دشمنان خنثی شد و همین امر منجر به ادامه مسیردرست و واقعی انقلاب با قدرت و قوت شد.

فرمانده سپاه ناحیه نکا عنوان کرد: امروز کشورهای اسلامی جهان با الگوگیری از مردم و انقلاب اسلامی ایران روحیه سازش ناپذیری و استکبار ستیزی راپیش گرفتند و دربرابر دشمنان قد علم کردند.

رمضانی بیان کرد: در خرمشهر ،کربلای 5 ،والفجر 8 ،حماسه 9 دی عزم ملی و مدیریت جهادی دخیل بوده که دشمنان از پای در آمدند و شکست خوردند .

فرمانده سپاه ناحیه نکا متذکر شد: اگر می خواهیم یک بار دیگر به استکبار سیلی زده  باید عزم ملی و مدیریت جهادی را به کار ببندیم.