بوشهر - خبرگزاری مهر: عبدالحسن رفیعی پور به عنوان معاونت جدید فرمانداری جم و مجید حسین زاده به عنوان بخشدار جم معارفه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر ظهر دوشنبه در این مراسم ضمن تشکر از تلاش‌های سازنده فرماندار جم، از تذکرات و دلسوزهای حجت اسلام گنجی امام جمعه جم تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: همه ما در هر مسئولیتی که هستیم باید برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

سید اسماعیل موسوی افزایش امید در جامعه از ثمرات دولت تدبیر و امید دانست و گفت: در خرداد سال 92 مردم با رهنمودهای رهبری حماسه بزرگ خلق کردند و دولت باید تلاش کند پاسخ شایسته به خواسته مردم بدهد.

وی با بیان اینکه محور و اساس اقتصاد و فرهنگ مدیریت جهادی است، ادامه داد: تاکید زیاد رهبری به اقتصاد در نامگذاری سال ها، پیام دارد؛ پیام آن این است همه  باید تلاش کنند فشار اقتصادی بر مردم کاهش یابد.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر افزود: توانمندی افراد و اعتقاد بر برنامه‌های دولت تدبیر و امید از شاخصه‌های انتخاب مدیران در دولت تدبیر و امید است.

وی تصریح کرد: تلاش‌های مجموعه وزارت کشور این است در پست‌های مدیریتی و مهم از نیروهای وزارت کشور استفاده شود.

مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر با بیان اینکه دولت تلاش های قابل تقدیر در مهار تورم داشته است، خاطرنشان کرد: کاهش تورم به معنای کاهش قیمت ها نیست بلکه به معنای منفی شدن سیر صعودی قیمت ها و ثبات در بازار است.

وی در ادامه تصیح کرد: رفیعی پور و حسین زاده نیروهای توانمند مجموعه وزارت کشور هستند و لازم است که از تلاش های سلیمانی و مصلحی پور تقدیر کنیم.

افق نو و تازه در شهرستان جم شکل گرفته است

معاونت جدید فرمانداری جم نیز در این آئین در سخنانی، خدمتگزاری در شهرستان جم را افتخار دانست و گفت: با حضور نادری فرماندار جم فضای همدلی، کار، تلاش، وحدت در شهرستان ایجاد شده است.

عبدالحسن رفیعی پور با بیان اینکه تلاش و تکریم ارباب رجوع یادگار واقع در دوران مسئولیت است خاطرنشان ساخت: افق نو و تازه در شهرستان شکل گرفته است.

وی در ادامه بر تلاش برای ارائه بهترین و بیشترین خدمات به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: تمام تلاش ایان خواهد بود اندیشه‌ام در مدار اعتدال و رفتار در مدار تدبیر باشد.

ارتقای شاخصه های پیشرفت و توسعه متوازن جم

بخشدار جم ضمن تشکر از تلاش‌های مسلم سلیمانی بخشدار سابق جم اظهار داشت: ارتقای شاخصه های پیشرفت و توسعه متوازن از برنامه های پیش روی ما است.

مجید حسین زاده ادامه داد: جم دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که تلاش خواهیم کرد از این ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مناسب به مردم استفاده کنیم.