سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان جدایی سهراب بختیاری زاده از این تیم را قطعی دانست و گفت رویکرد باشگاه به گونه‌ای است که با بازیکنان جوان وارد مذاکره می‌شود.

عبدالله ویسی در خصوص امضای قرارداد سفید خود با باشگاه استقلال صنعتی و همچنین دلیل جدایی سهراب بختیاری زاده از این تیم به خبرنگار مهر گفت: از زمانی که ماندن استقلال صنعتی در لیگ برتر قطعی شده بود، مسئولان باشگاه برای لیگ چهاردهم از من برنامه خواستند و من نیز به ایشان برنامه خود برای فصل آینده را دادم.

وی در همین خصوص افزود: با اینکه چهار پیشنهاد داشتم اما به دلیل تعهد اخلاقی خود به باشگاه استقلال صنعتی، خواستم که در لیگ چهاردهم نیز همچنان در خدمت این تیم باشم چون همه چیز در این باشگاه خوب و حرفه ای است و مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه هرگونه کمکی که می‌توانستند انجام دادند بنابراین نمی‌شد به تیم دیگری بروم و به دلیل اعتماد دوطرفه‌ای که بین من و مسئولان باشگاه وجود داشت قراردادم را سفید امضا کردم ضمن اینکه حوصله بحث مالی نداشتم! هرچه برای رقم قراردادم بنویسند برایم قابل احترام است.

ویسی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است سهراب بختیاری زاده به کادر فنی تیم در لیگ چهاردهم اضافه شود، گفت: من انتظار داشتم که سهراب برای مربیگری در فصل آینده و اضافه شدن به کادر فنی با من صحبت کند اما به من گفت که می‌خواهد یک فصل دیگر نیز بازی کند. با توجه به اینکه استراتژی باشگاه برای لیگ چهاردهم این است که میانگین سنی تیم حداکثر زیر 26 سال باشد بنابراین نه تنها از سهراب بلکه سایر بازیکنانی که بیش از 26 سال سن داشته باشند، نمی‌توانیم استفاده کنیم مگر در یکی دو مورد خاص که موفق به جذب بازیکن جوان خوب نشویم آن هم با مجوز مدیرعامل باشگاه.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تغییراتی در کادر فنی خود ایجاد خواهد کرد، تصریح کرد: اعضای کادر تیم در لیگ سیزدهم حفظ خواهند شد ضمن اینکه اکبر مهدی پور نیز به کادر فنی اضافه خواهد شد. البته فیض الله مرادی نیز در کنار داراب پور به عنوان مربی دروازه بانان تیم حضور خواهد داشت.