تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای حضور در لیگ چهاردهم روز جمعه و با حضور محسن مسلمان بازیکن فصل پیش تیم پرسپولیس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین جلسه تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای حضور در چهاردهمین دوره لیگ برتر درحالی روز جمعه برگزار شد که در این جلسه سعید آذری مدیر عامل باشگاه، یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی تیم به بازیکنان معرفی کرد.

در این نشست که پیش از  تمرینات تیم برگزار شد، آذری ضمن خیر مقدم به یحیی گل‌محمدی و دستیارانش، وی را یکی از بهترین مربیان ایران از لحاظ اخلاقی و فنی دانست و گفت:  بدون تردید با آمدن گل‌محمدی و دستیارانش و همچنین با بازگشت علی شجاعی سرپرست با تجربه و قدیمی این تیم، ذوب‌آهن روزهای خوبی را در لیگ آینده تجربه خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه ذوب‌آهن در یکی دو سال اخیر با چالش‌های مختلفی دست و پنجه نرم کرده، افزود: امسال با تمام تلاش‌هایی که تمامی مجموعه مدیریتی کارخانه و باشگاه انجام دادند، موفق شدیم  ذوب‌آهن را در لیگ برتر حفظ کنیم. اکنون کسانی‌که در کنار تیم هستند، از جمله شجاعی، گل‌محمدی و دستیارانش، همگی از نفراتی هستند که فوتبال را در سطح باشگاهی و ملی در بالاترین سطح بازی کرده‌اند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: به این ترتیب از همه می‌خواهم حول سه محور نظم، تلاش و تمرینات خوب، حرکت کرده و به همراه یکدیگر ذوب‌آهن را به جایگاه اصلیش بازگردانیم.

در ادامه یحیی گل‌محمدی ضمن تشکر از سعید آذری گفت: حضور داشتن در تیم خوب و ریشه‌داری مانند ذوب‌آهن یکی از افتخارات همیشگی‌ام خواهد بود. از مدیر عامل و هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن بخاطر انتخابم به عنوان سرمربی نهایت سپاس را دارم و بدون تردید همانطور که آذری گفت اساس کار ما نظم و انضباط تیمی است. به امید خدا امروز تمرینات تیممان را برای فصل جدید آغاز خواهیم کرد.

در پایان علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز در صحبت‌های کوتاهی از همه بازیکنان خواست با رعایت نظم و انضباط تیمی و استفاده مفید از کادر فنی تیم فوتبال ذوب‌آهن که در آینده فوتبال آنها تاثیر گذار خواهند بود، ذوب‌آهن را به روزهای اوج بازگردانند.

پس از این نشست و صحبت‌های گل‌محمدی با اعضای این تیم، بازیکنان تمرینات پر نشاطی را به مدت 90 دقیقه برگزار کردند. سینا عشوری و محسن مسلمان به عنوان چهره‌های مطرح و مرتضی تبریزی و احسان پهلوان نیز بازیکنان با تجربه ذوبی‌ها بودند که در این تمرین حضور داشتند.

طبق اعلام سایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، سایر بازیکنان با تجربه و نفراتی که روز جمعه با نظر گل‌محمدی در تمرینات تیم حضور نداشتند، به زودی به تیم اضافه می‌شوند. همچنین بازیکنانی که حضور در تمرینات روز گذشته به آنها ابلاغ شده بود و بدون هماهنگی در تمرینات حاضر نشده بودند، بایستی به زودی با حضور در کمیته انضباطی باشگاه جوابگوی غیبت خود باشند.

از سوی دیگر با نظر یحیی گل‌محمدی و پیشنهاد وی برای تمدید قرارداد کارلوس سانتوز بازیکن فصل گذشته این تیم، قرارداد این بازیکن برزیلی برای یک سال دیگر با تیم فوتبال ذوب‌آهن تمدید شد.

کارلوس که سال گذشته و در نیم فصل به ترکیب تیم اضافه شده بود، پس از اینکه از لحاظ فنی و اخلاقی نظر لوکا، تقوی و کریمی سه سرمربی فصل گذشته ذوبی‌ها را جلب کرده بود، این بار مورد توجه گل‌محمدی قرار گرفت تا برای یک فصل دیگر برای ذوبی‌ها به میدان برود.