تبریز – خبرگزاری مهر: پس از انتخاب سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، اکنون همه نگاه ها به سمت نیمکت سرپرستی این تیم پرطرفدار دوخته شده تا از بین دو گزینه جدی، این مسئولیت به یکی از آنها واگذار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دو روز قبل رسول خطیبی به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معرفی شد تا پس از حدود یک ماه بلاتکلیفی، سرانجام مسئول فنی این تیم انتخاب شود.

اکنون اما همه نگاه ها به سمت نیمکت سرپرستی یا همان مدیر تیم است، نیمکتی که طی سه فصل گذشته در اختیار حسن اذرنیا بود و قرار است در فصل آینده شخص دیگری روی آن بنشیند.

پس از کناره گیری آذرنیا از سمت سرپرستی تیم فوتبال تراکتورسازی که با موافقت جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه نیز همراه شد، اکنون چند گزینه به عنوان جانشینان احتمالی وی در رسانه ها مطرح هستند. گزینه هایی که در راس آنها نام "آرش جابری" و "محمد پیروز رام" دیده می شود.

"محمد پیروزرام" کمک داور بین المللی بازنشسته و مطرح فوتبال آذربایجان شرقی یکی از گزینه های احتمالی برای تصدی سمت سرپرستی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز است که مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان و ناظر فدراسیون در بازی های لیگ برتر است و چند روز قبل به دعوت جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این باشگاه حضور یافته بود. این کمک داور بازنشسته در مقطعی پیشنهاد باشگاه گسترش فولاد مبنی بر قبول مسئولیت سرپرستی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه را رد کرده بود.

"آرش جابری" نیز پیش از این سرپرستی در تیم تراکتورسازی را آن هم در 20 سالگی به مدت دو سال تجربه کرده و پس از آن در تیم های ماشین سازی، شهرداری بندرعباس، شیرین فراز کرمانشاه و فوتسال دبیری تبریز به عنوان سرپرست، مدیر تیم و قائم مقام باشگاه فعالیت کرده است. وی بازرس فدراسیون فوتبال است و یک سال هم با رسول خطیبی در تیم ماشین سازی همکاری داشته است.

در این میان اما نظمی در گفتگو با خبرنگاران بدون رد یا تائید قطعی این اسامی به عنوان گزینه های سرپرستی تیم فوتبال تراکتورسازی اعلام کرده که پس از مشورت با سرمربی تیم اقدام به انتخاب سرپرست خواهد کرد.

در این خصوص همچنین رسول خطیبی سرمربی تراکتورسازی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برای انتخاب سرپرست تیم تا پایان هفته جاری با مدیرعامل باشگاه به یک جمع بندی مشخص خواهیم رسید.