وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دقایقی پیش با حضور در بیمارستان بهمن از آیت الله مهدوی کنی عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از عیادت از آیت الله مهدوی کنی در بیمارستان بهمن در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان این که آیت الله مهدوی کنی هم در دوران قبل از انقلاب و هم در دوران بعد از انقلاب خدمات قابل توجهی را در راستای اهداف انقلاب اسلامی انجام دادند، بیان کرد: آیت الله کنی همواره وفادار به امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود و این یکی از مهمترین ویژگی های این عالم ارزشمند است.

وی افزود: ضمن این که رعایت کردن خط اعتدال و خارج نشدن از این مسیر در هر شرایط خلق و خویی یکی دیگر از ویژگی های مهم اخلاقی آیت الله مهدوی کنی است.

میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هم با بیان این که حضرت آیت الله کنی از یاران و استوانه های اصیل انقلاب اسلامی هستند، گفت: این افتخار را داشتم که اولین حکم حکومتی خودم را به عنوان فرماندار سیرجان از ایشان در مقام وزیر کشور دریافت کنم و از همان دوران تا کنون همواره شاهد این اخلاق زیبا و حسنه بودم که علاوه بر تقوا همواره مشی اعتدالی را رعایت می کردند و این باعث می شد که همیشه همراه و همگام با انقلاب قدم بردارند و در راستای حفظ آن اقدامات قابل توجهی را انجام دهند.

وی افزود: تربیت نیروهای متدین برای انقلاب یکی از کارهای بنیادینی بود که آیت الله مهدوی کنی بر آن تاکید داشته و دارند ضمن این که ایشان توجه بسیار زیادی به رعایت احکام اسلامی در جریان حکومتداری و اداره دولت ها داشتند.

رئیس دانشگاه آزاد بیان کرد: در این میان نمی توان جلوگیری از تندروی ها و حفظ مشی اعتدال ایشان را نادیده گرفت. من به قاطعیت می گویم که آیت الله مهدوی کین نمونه ای کامل از اعتدال است.