سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از قهرمانی این تیم در تورنمنت آذربایجان گفت: فینال سختی را پشت سرگذاشتیم اما توانستیم با پیروزی در این دیدار عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی قنبرپور پس از قهرمانی تیم نوجوانان ایران ضمن بیان این مطلب افزود: در ابتدا از زحمات کادر فنی و بازیکنان به خاطر نمایش قابل قبول در دیدار فینال تشکر می کنم. دیدار فینال برابر ترکیه مانند تمامی بازیهای فینال حساسیت خاص خود را داشت.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران خاطرنشان کرد: در نیمه اول بازی را به خوبی آغاز کرده و بر بازی تسلط کامل داشتیم و از بین چندین موقعیت در این نیمه توانستیم به یک گل برسیم. در نیمه دوم تیم ترکیه جهت جبران نتیجه به سمت دروازه ایران حملاتی را تدارک دید و در دقیقه 65 داور مسابقه با گرفتن تصمیمی سختگیرانه رضا کریمی را اخراج کرد.

وی افزود: به همین دلیل در حدود 25 دقیقه تیم مجبور به دفاع همه جانبه شد و با تغییر سیستم و درخشش دروازه بان و خط دفاعی تیم ترکیه نتوانست به گل تساوی دست پیدا کند و به قهرمانی رسیدیم. هر چند که بازیکنان با ارائه یک بازی منطقی در ضد حملات چندین موقعیت گلزنی دیگر را نیز از دست دادند.

مصطفی قنبرپور در مورد تورنمنت کاسپین کاپ گفت: این تورنمنت و رقابت با تیمهای اروپایی درس‌های زیادی برای ما داشت و خوشبختانه در این مسابقات با به ثمر رساندن 9 گل بهترین خط حمله و بدون دریافت هیچ گلی بهترین خط دفاعی این مسابقات لقب گرفتیم. ضمن اینکه دروازه بان تیم - فرید نجات - نیز بدون دریافت هیچ گلی بهترین دروازه بان این مسابقات شناخته شد.