بخش نمایشی برنامه «گوشه دل تهرون» به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی جواد فرحانی از امشب 17 خرداد ماه ساعت 23 روی آنتن شبکه تهران بازپخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «گوشه دل تهرون» عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه تهران در نوروز 93 است که کاری از گروه تفریحات و سرگرمی شبکه تهران بود و در سه بخش نمایشی، پلاتوهای نمایشی با اجرای رامبد جوان و گزارش و تبریک‏‌های نوروزی تقسیم و طراحی شده بود.

در بازپخش این برنامه آیتم‌های نمایشی برنامه در 5 قسمت 40 دقیقه‌ای باز پخش می‌شود. این اثر به سرپرستی سجاد افشاریان و تیم نویسندگان نگارش شده است و داستان آن درباره یک خانواده پر جمعیت است که خود را برای تحویل سال نو آماده می‌کند و سنت‌های دیرینه مانند دعا، قرآن خواندن، حضور در اماکن مذهبی و... را انجام می‌دهند.

در این مجموعه نمایشی جمعی از هنرمندان کشور مانند بهرام شاه محمدلو، آفرین عبیسی، راضیه برومند، امید روحانی، فرزین صابونی، سعید چنگیزیان، فریبا کامران، علی باقری و... به ایفای نقش می‌پردازند.

مجموعه نمایشی «گوشه دل تهرون» از امشب شنبه 17 خرداد ساعت 23 به مدت پنج شب نمایش داده می‌شود و تکرار آن نیز روز بعد ساعت 19 خواهد بود.