رئیس کمیته پزشکی از محرومیت سه ماهه ملی پوش فوتسال ایران و همچنین یک فیزیوتراپ به اتهام استفاده از مواد نیروزا طبق رای بدوی این کمیته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دکتر احمد هاشمیان درباره رای بازیکن دوپینگی تیم ملی فوتسال ایران اظهار کرد: پس از بررسی تخلف دوپینگ بازیکن فوتسال در جریان رقابت‌های لیگ برتر، پرونده وی در کمیسیون بدوی مورد رسیدگی قرار گرفت و بر اساس رای اولیه منتشر شده، این بازیکن به سه ماه محرومیت از شرکت در رقابت‌های لیگ برتر و فوتسال محکوم شد.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون تاکید کرد: به جز این بازیکن، فیزیوتراپیست تیم نیز به مدت 4 سال از شرکت در کلیه فعالیت‌های رسمی در فوتسال محروم شد. البته این رای بدوی است و با توجه به درخواست استینافی که فیزیوتراپیست داده است، این پرونده در جلسه استیناف دوپینگ  طی 10 روز آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا درخصوص جزئیات این مسئله پس از بررسی در جلسه استیناف رای نهایی اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این محرومیت در حالی برای بازیکن تیم ملی در نظر گرفته شده است که در رای کمیته پزشکی اعلام نشده این محرومیت از چه زمانی برای بازیکن محاسبه خواهد شد. لیگ برتر فوتسال در حال حاضر تعطیل بوده و قرار است فصل بعدی مسابقات، از اواسط مردادماه شروع شود.