اراک-خبرگزاری مهر: رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان مرکزی از راه اندازی بخش فیزیوتراپی بانوان ورزشکار در استان مرکزی خبر داد.

امرالله چیت‌سازان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه به زودی این بخش راه‌اندازی می شود، افزود: تاکنون خدمات فیزیوتراپی برای آقایان ورزشکار انجام می شد.

وی با تاکید بر اینکه بخش مذکور با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کل استان را پوشش می دهد، اضافه کرد: شهرستان‌های شازند، دلیجان، ساوه، آشتیان، کمیجان، تفرش و فراهان دارای هیئت پزشکی ورزشی هستند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان مرکزی گفت: کمیته‌های روان‌شناسی، بانوان، خدمات‌درمانی، توان‌بخشی، اداری‌رفاهی، امور بانوان و ستاد نظارت بر اماکن ورزشی از جمله بخش‌های فعال در این مجموعه هستند.

چیت سازان با اشاره به اینکه کمیته تغذیه به تازگی در هیات پزشکی فعال شده است، افزود: این بخش نیز عصر ها ارائه خدمات می‌کند.

وی با بیان اینکه بیش از 40 درصد افزایش در تعداد ورزشکاران سازمان یافته وجود دارد، گفت: تعداد ورزشکاران سازمان ‌یافته از 14 هزار نفر در سال گذشته به 20 هزار نفر افزایش یافته است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان مرکزی از برنامه ریزی برگزاری شش دوره آموزشی در سطح استان در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: این دوره ها با موضوعات تغذیه ورزشی، روانشناسی و غیره برگزار و اکثر دوره‌ها در همین مرکز برگزار می‌شوند.