بخش های ورزشی رادیوهای مختلف و شبکه تخصصی ورزش برنامه های ویژه ای را برای پوشش مسابقات فوتبال جام جهانی در نظر گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر و براساس اعلام روابط عمومی رادیو ورزش، رادیو برای پوشش مسابقات جام جهانی فوتبال 2014برزیل با بیش از 570 ساعت تهیه و طراحی پخش مستقیم مسابقات و همچنین برنامه های تحلیلی وکارشناسی در خدمت شنوندگان ومخاطبان خود خواهد بود.

شبکه رادیویی ورزش با پخش تمامی مسابقات و تحلیل بازیها با حضور کارشناسان و صاحب نظران برجسته فوتبال از منظر فنی و داوری و در قالب برنامه "اوج فوتبال"، تمامی لحظات جام جهانی را با مخاطبان خود همراه خواهد بود. همچنین ویژه برنامه "یک جام یک جهان " هر روز ساعت 14 از این شبکه رادیویی پخش خواهد شد.

"قهوه ، فوتبال ، برزیل " ویژه برنامه ای است مستند که از طریق شبکه رادیویی جوان پخش خواهد شد. "جام بیستم" عنوان ویژه برنامه جام جهانی در رادیو ایران است. رادیو صدای آشنا نیز علاوه بر پخش 8 مسابقه پایانی جام جهانی، برنامه ای نیم ساعته و هر روزه را در جدول پخش خود گنجانده است.

رادیو تهران نیز علاوه بر پخش مسابقات تیم کشورمان هر روز در برنامه " ورزش از رادیو تهران " آخرین خبرهای جام جهانی را به اطلاع مخاطبانش می رساند.