تشکیل کارگروهی برای تدوین آیین نامه جدید و اعلام زمان آغاز تمرینات آماده‌سازی تیم استقلال از مصوبات عصر یکشنبه نشست هیات مدیره این باشگاه تهرانی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید افجه‌ای، پس از نشست هیات مدیره باشگاه استقلال، در خصوص مسائل  مختلف این باشگاه در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: با توجه به اینکه تعمیرات کمپ استقلال هنوز به پایان نرسیده، زمان آغاز تمرینات این تیم به شنبه هفته آینده موکول خواهد شد.

وی با تایکید بر اینکه تیم استقلال برای حضور در لیگ چهاردهم تقریبا بسته شده، یادآور شد: خوشبختانه مشکل مسدود بودن حساب‌های باشگاه استقلال بر طرف شده و از سوی خزانه دولت اجازه پرداخت داده شده است.

سخنگوی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا جواد زرینچه به کادر فنی تیم استقلال خواهد پیوست، تصریح کرد: تا زمانی که قراردادها نهایی و امضا نشود، در خصوص این موضوع اظهار نظر نخواهیم کرد.

وی در خصوص یکی دیگر از مصوبات نشست امروز هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: قرار است کارگروهی متشکل از آقایان نصاری، معینی و صادقی پور، طی یک هفته نسبت به تدوین آیین نامه جدید اقدام کنند تا پس از تصویب آن آکادمی فوتبال استقلال نیز کار خود را شروع کند.

افجه‌ای همچنین گفت: در نشست امروز اعضای هیات مدیره همچنین مصوبات قبلی هیات مدیره از جمله مساله احراز هویت مالکیت زمین‌های باشگاه استقلال و ... مورد پیگیری قرار گرفت.