قزوین- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور در موفقیت های نظام اسلامی نقش آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان جمعی از جوانان منتخب و مسئولان هیئت های ورزشی استان با آیت الله هادی باریک بین نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله هادی باریک بین در این دیدار، روحیه جوانی وداشتن ایمان وتقوی را در جامعه کنونی مهم دانست و اظهارداشت: امروز جوانان سرمایه کشور هستند وآن چیزی که باید مدنظر نوجوانان و جوانان ما باشد حضور در مساجد است که خوشبختانه امروز در استان ما این امر مشهود است.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین با مهم برشمردن نماز اول وقت به جوانان توصیه کرد: باید نماز اول وقت را با حضور در مساجد اهمیت داده  که نماز سازنده بوده و انسان را به امر به معروف و نهی از منکر دعوت می کند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: امروز در استان ما مساجد با حضور مردم مومن وولایت مدار به خصوص نوجوانان و جوانان، نمازهای جماعت با شکوه خاصی برگزار می شود که جای شکر گزاری است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره وظیفه مسئولان و روحانیون و ائمه جماعات نسبت به جوانان اظهار داشت: امروز باید مسئولان، ائمه جمعه و جماعات وروحانیون، جوانانی که با دل های پاک در عرصه های مختلف به خصوص ورزش در حال فعالیت هستند باید بیش از بیش آنها را در مسیر نماز و تقوا رهنمون سازند.

آیت الله باریک بین آشنایی نسل نوجوان وجوان را با احکام و مسایل دینی و قرآنی را مهم دانست و بیان کرد: جوانان ما باید در مسایل دینی وقرآنی ومعارف اسلام به اهل فن و متخصص مراجعه کرده که می تواند در آشنایی این جوان با مسایل دینی و شرعی تاثیر گذار باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا بی نظیر دانست و اظهارداشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی کانون توجه تمام  همه ملت ها بوده و با اقتدار و قدرت در برابر هر گونه تهدیدی ایستاده است.