مدیرعامل جدید بنیاد شعر و ادبیات داستانی در مراسم معارفه خود به این سمت، گفت: حتما کارهای خوب بنیاد را که به راهبری آقای حسنی انجام شده، ادامه می دهی.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید بنیاد شعر و ادبیات داستانی صبح امروز چهارشنبه 21 خرداد با حضور سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات امنای این بنیاد و همچنین جمعی از اعضای هیات امنا در محل بنیاد شعر و ادبیات داستانی در تهران برگزار شد.

مهدی قزلی مدیرعامل جدید بنیاد شعر و ادبیات داستانی در سخنان کوتاهی در این برنامه گفت: حکایت من حکایت آن بنده خدایی است که از پشت بام افتاد و آمدند از او پرسیدند که چه اتفاقی افتاده است؟ گفت من هم خودم تازه رسیده ام و خیلی خبر ندارم!

وی افزود: من با بنیاد ادبیات داستانی که الان نام آن به بنیاد شعر و ادبیات داستانی تغییر یافته است، تقریبا از ابتدای حضور آقای حسنی (مدیرعامل سابق) آشنا بودم و این همزمان بود با بیرون آمدن من از «همشهری داستان» و الان خوشحالم که این سختی ها سپری شده و سختی ها را آقای حسنی تحمل کرده و خوشی آن را ما می کشیم!

مدیرعامل جدید بنیاد شعر و ادبیات داستانی سپس ادامه داد: حتما کارهای خوب بنیاد را که به راهبری آقای حسنی انجام شده، ادامه می دهیم و فکر می کنم که کسی نباید نگران این موضوع باشد. انشاءالله نقش حمایتی این بنیاد را با اهل ادب و با کمک هیات امنای بنیاد که انصافا هیات امنای قدیمی است، پیگیری خواهم کرد البته با کمک رسانه ها.

قزلی همچنین در این برنامه به خبرنگاران گفت: کلیت برنامه‌هایم برای بنیاد در ذهنم هست و من از خبرنگاران می‌خواهم که ضمن اینکه به من کمک کنند که آرامش به فضای حوزه شعر و ادبیات و شعرا و ادبیات برمی‌گردد، یکی دو هفته هم صبر کنند تا در یک نشست خبری، این برنامه‌ها را اعلام کنیم.