خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر بنیاد مهدویت استان لرستان از برگزاری شب شعر مهدوی با حضور شعرای لرستانی خبر داد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح برنامه های در نظر گرفته شده برای ایام نیمه شعبان در استان اظهار داشت: در این راستا پنج شنبه هفته جاری همزمان با چهاردهم شعبان دیدار با خانواده های شهدای و جانبازان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: عیادت از بیماران در بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد توسط اعضای این بنیاد از دیگر برنامه های در دستور کار است.

مدیر بنیاد مهدویت استان لرستان دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و همچنین آیت الله عباسعلی صادقی رئیس حوزه علمیه کمالیه خرم آباد را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برشمرد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه عصر روز پنج شنبه چهاردهم شعبان جشن "فریادرسی می آید" در خرم آباد برگزار می شود افزود: این جشن با همکاری متولیان مسجد صاحب الزمان(عج) خرم آباد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم سخنرانی، مولودی خوانی و نورافشانی و همچنین اعطای جوایزی به پنج نفر از افرادی که نام مهدی دارند از برنامه های در نظر گرفته شده در این جشن است.

مدیر بنیاد مهدویت استان لرستان با بیان اینکه مراسم دعای ندبه همزمان با روز نیمه شعبان در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار می شود، عنوان کرد: این مراسم با دعوت از آحاد مردم شهر خرم آباد و تدارک برای پذیرایی از سه هزار نفر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: همچنین برگزاری مراسم شب شعر مهدوی با حضور شعرای لرستانی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از دیگر برنامه های در دستور کار است.