خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر تولید سیمای مرکز لرستان گفت: مراسم دعای ندبه روز نیمه شعبان به طور مستقیم از شبکه افلاک پخش می شود.

عظیم عبدی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عضویت صدا و سیمای مرکز لرستان در ستاد برگزاری مراسم دعای ندبه روز نیمه شعبان اظهار داشت: در این راستا با پیگیری های مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان برنامه ریزی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: در این راستا از روز شنبه هفته جاری به صورت روزانه و در هر روز پنج نوبت زیرنویس مربوط به برگزاری مراسم دعای ندبه روز نیمه شعبان از طریق شبکه افلاک پخش و اطلاع رسانی شده است.

مدیر تولید سیمای مرکز لرستان همچنین از تولید تیزر تلویزیونی برگزاری مراسم دعای ندبه روز نیمه شعبان خبر داد و بیان داشت: این تیزر نیز از روز سه شنبه هفته جاری به طور مستمر و روزانه بیش از پنج بار از طریق شبکه افلاک پخش شده است.

عبدی پور عنوان کرد: همچنین برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای پخش مستقیم مراسم دعای ندبه روز نیمه شعبان از شبکه استانی افلاک لرستان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در این راستا واحد سیار سیمای مرکز لرستان در محل مصلای الغدیر خرم آباد مستقر خواهد شد، ادامه داد: این مراسم روز جمعه ساعت 6 صبح به طور زنده از شبکه افلاک پخش می شود و آمادگی داریم که با هماهنگی های انجام شده تصاویر این مراسم را به شبکه های دیگر از جمله شبکه "شما" نیز ارسال کنیم.

مدیر تولید سیمای مرکز لرستان یادآور شد: در مجموع برای پخش مراسم دعای ندبه روز نیمه شعبان نزدیک به 30 نفر از نیروهای فنی، تولید و عوامل مستقر در استودیوی شبکه افلاک مشارکت و فعالیت خواهند داشت.

بنابر این گزارش مراسم بزرگ دعای ندبه روز نیمه شعبان ساعت 6 صبح روز جمعه 23 خردادماه سالجاری در محل مصلای الغدیر شهر خرم آباد برگزار می شود. پیش بینی شده در این مراسم بیش از سه هزار نفر از شهروندان خرم آبادی حضور یابند.