سرمربی تیم ملی والیبال در پایان دیدار برابر برزیل از شاگردانش خواست این برد را فراموش کنند و به بازی روز یکشنبه فکر کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسلوبودان کواچ در پایان دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل در جمع خبرنگاران گفت: امشب بازی سختی داشتیم. ما یک بار برزیل را شکست دادیم و همه تصور این را داشتند که در تهران راحت‌تر برنده شویم ولی متوجه شدید که برزیل خارج از خانه بهتر بازی می‌کند. من به خاطر حمایت‌های صورت گرفته از رسانه‌ها و تماشاگران تشکر می‌کنم.

وی افزود: همه مردم انتظار برد را داشتند و در برخی موارد بازیکنانم به بازی فردی روی آوردند که هر اشتباه آنها باعث افت روحیه می‌شد ولی باید بدانیم که در لیگ جهانی همه بازی‌ها پر فشار هستند و باید کار تیمی را انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص حضور عادل غلامی در ترکیب هم عنوان کرد: در بازی قبلی آرمین تشکری خیلی خوب بازی کرد ولی این حق مربی تیم است که بر اساس شرایط بازی تغییرات را ایجاد کند. به نظرم من امشب عادل غلامی عالی بازی کرد و شب او بود.

کواچ با بیان اینکه از شاگردانم می‌خواهم که این برد را فراموش کرده و به بازی یکشنبه فکر کنند در خصوص اشتباهات فراوان سرویس بازیکنان ایران گفت: سرویس برزیلی‌ها 135 کیلومتر سرعت دارد و ما نباید مقابل آنها ساده سرویس بزنیم. امشب سعی کردیم تا آنها را تحت فشار قرار دهیم.