کنفرانس «منزلت اهل بیت(ع) و صوفیاء» توسط نهضت فیضان اولیاء پاکستان با حضور مشایخ پاکستاني در محل هتل اسلام آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کنفرانس «منزلت اهل بیت(ع) و صوفیاء» با حضور مشایخ برجسته پاکستان در محل هتل اسلام آباد توسط نهضت فیضان اولیاء پاکستان برگزار شد. مشایخ پاکستان که از شهرهای مختلف به اسلام آباد آمده بودند در این کنفرانس سخنرانی ایراد کردند و بر اتحاد و همبستگی میان مسلمانان شیعه و سنی تاکید کردند.

"جاوید اکبر ساقی" از رهبران نهضت فیضان اولیاء در سخنان خود گفت: ما اهل سنت به صحابه کرام و اهل بیت(ع) عظام احترام می گذاریم. اهل بیت(ع) مخدوم هستند و صحابه خادم هستند.

وي افزود: بین شیعه و سنی هیچگونه اختلاف واقعی وجود ندارد این توطئه دشمنان است که بین شیعه و سنی اختلاف را رواج می دهند و مسلمانان را تکفیر می کنند.

اين رهبر نهضت فیضان اولیاء در ادامه گفت: كساني كه اختلاف پراكني مي كنند دست نشانده ابرقدرتها و آمریکا هستند که به طمع دلار آمریکایی علیه منافع اسلامی کار می کند ما باید آنها را محکوم کنیم.

"ظفر محمود مجددی" گفت: امروز آمریکا و اسراییل از كساني حمایت می کنند که دشمن اسلام هستند و بنام اسلام به اسلام و مسلمانان ضربه می زنند.

"سید نجف علی شاه" گفت: ما باید از تروریست ها و تکفیری ها هوشیارتر باشیم چون آنها مشغول به اقدامات ضد اسلامی هستند و با خون مسلمانان بازی می کنند.

"سید ثاقب اکبر" گفت: من به مسلمان بودن خود افتخار می کنم چون حضرت ابراهیم(ع) اسم ما را مسلمان گذاشته است . همیشه آستانه های مشایخ و مرقدهای اولیاء پیام اتحاد، امنیت و سلامتی را پخش کردند.

"هارون گیلانی" در سخنان خود تاکید کرد: وقت آن رسيده است که دولت پاکستان باهمکاری ارتش پاکستان علیه تروریست هاي طالبان عملیات جدی را انجام بدهد و این قاتلان و خارجی های معلون را به کیفر برساند. با پشتیانی مردم پاکستان، ارتش پاکستان در این امر موفق خواهد بود. ما از هیچ گونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

در اين كنفرانس ، پیر دیوان عظمت، رییس نهضت فیضان اولیاء، سید نجف علی شاه از خیبر پختونخواه، سید ثقلین حیدر، ایوان چوره شریف لاهور، جاوید اکبر ساقی، رییس کمیته وحدت اسلامی، سید ثاقب اکبر، دبیرکل نهضت فیضان اولیای و رییس موسسه البصیره، هارون علی گیلانی، مشایخ و سجاده نشین حضرت میان میر لاهور، خواجه اسرارالحق نظامی، بدرالاسلام هاشمی، ظفر محمود مجددی، سید محمد حبیب عرفانی، دانشمند و عالم برجسته اهل سنت، سید مهدی رضا شاه، سهیون شریف، محمد عثمان نوری، لاهور، تقی‌صادقی، رایزن فرهنگی ایران حضور داشتند.