شاهرود – خبرگزاری مهر: عکاس و مؤلف کتاب های گردشگری شاهرود از برگزاری نمایشگاهی با محتوای طبیعت و گردشگری شاهرود "قاره کوچک" در شهرستان پاکدشت استان تهران خبر داد.

حسن شهنما در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس جاذبه های طبیعت شاهرود در پاکدشت تصریح کرد: در این نمایشگاه که با هدف معرفی صنایع دستی و جاذبه های گرشگری و فرهنگی شهرستان شاهرود به مدت 15 روز از 25 خرداد ماه جاری برپا شده است، 70 قطعه عکس و شش عنوان کتاب در معرض دید عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

وی که در کارنامه خود تألیفات کتاب های شاهرود شناسي، دفتر خاطرات با عكس هاي زيبا از کوچه باغ های روستاهای شاهرود و با شعرهایی از سهراب سپهری، را دارد، گفت: راهنماي گردشگري بخش بسطام، جاذبه هاي گردشگري شاهرود، شاهرود بهشت کویر، نگاهی به دانشگاه صنعتی شاهرود همراه با جاذبه های گردشگری شاهرود از دیگر کتاب هایی است که تا کنون تالیف و منتشر شده اند.

این عکاس و هنرمند شاهرودی، فرومد ياقوت كوير، بسطام قطعه ای از بهشت، عارفان ایرانی را از دیگر تالیفات خود ذکر کرد و افزود: شرح حال بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی دو عارف نامی ایران که در شهرستان شاهرود و در شهر بسطام و روستای خرقان می زیسته اند در کتاب عارفانی از ایران به این بزرگواران پرداخته شده است.

شهنما، تصریح کرد: توران دومین زیست کره جهان، جنگل ابر، عارفانه های بایزید بسطامی، دانشگاه شاهرود به مناسبت چهلمین سال تاسیس، جاذبه های شاهوار و نقشه راهنماي گردشگري شاهرود از دیگر تالیفاتی است که در نمایشگاه پاکدشت در معرض دید و عرضه به عموم مردم قرار گرفته است.

70 قطعه عکس از جاذبه های گردشگری شاهرود "قاره کوچک" در این نمایشگاه که در آموزشگاه گاج واقع در بلوار امام رضا(ع) شهرستان پاکدشت برپا شده در معرض دید عموم علاقه مندان قرار گرفته است.