کارگردان مجموعه طنز «خنده بازار» از تاخیر ساخت تله‌فیلم «بچه ننه» که قرار بودآن را با بازیگران «خنده بازار» بسازد خبر داد و گفت این تاخیر به دلیل مشکلات مالی اتفاق افتاده است.

شهاب عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تله‌فیلم «بچه ننه» که پیش از این قرار بود به تولید برسد، گفت: هنوز برای ساخت این فیلم اتفاقی نیفتاده است و به دلیل مشکلاتی عقب افتاده است.

وی ادامه داد: همیشه در ایران کارها عقب می‌افتد، این فیلم هم بااینکه همه چیز آن از فیلمنامه تا انتخاب بازیگر و ... آماده است اما به دلیل مسایل مالی تولید آن به تاخیر افتاده است.

کارگردان طنز آیتمی «خنده بازار» بیان کرد: بازیگران این تله فیلم همان بازیگران «خنده بازار» هستند و داستان آن درباره پسر جوانی است که نمی‌تواند نه بگوید و بعد اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد که باعث بازسازی شخصیت وی می‌شود.

عباسی با بیان اینکه ما دوست داشتیم این تله فیلم را در یک ماه گذشته بسازیم، توضیح داد: این میان مشکلاتی بوجود آمد که امیدواریم رفع شود و ما زودتر این تله فیلم را بسازیم و بعد از ساخت، آن را به هر شبکه‌ای که بخواهد تحویل خواهیم داد.

کارگردان فیلم‌های تلویزیونی «ماه عسل» و «ارث شیرین» در ادامه درباره وجود طنزهای آیتمی در شبکه‌های تلویزیونی مثل «کرکره» و «عینک آفتابی» و مقایسه آنها با «خنده بازار» گفت: مقایسه این مجموعه‌ها با هم اشتباه است زیرا هر کارگردانی یک سبک کاری دارد. به طور مثال سازندگان طنز «کرکره» هم از زاویه دیگری به طنز نگاه کرده اند و مخاطبان خودشان را دارند البته مخاطبان ما عام‌تر بود.

وی اضافه کرد: من دوست داشتم زمانیکه کار ما روی آنتن بود این اتفاق بیفتد و دیگران هم طنزهای آیتمی بسازند تا حس رقابت داشته باشیم.

این بازیگر طنز در پایان در واکنش به اینکه قرار است طنز دیگری مثل «خنده بازار» بسازد یا خیر؟ عنوان کرد: خیر ولی شاید سِری دیگری از یک مجموعه طنز بسازم که البته احتمال آن بسیار کم است.