مشهد – خبرگزاری مهر: معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: جلسات "دین، نشاط، زندگی" به منظور هدفمند کردن زندگی و فراگیری آموزه‌ها و تعالیم دینی برای مخاطبان در بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال حسینی سه شنبه عصر در جمع خبرنگاران ابراز کرد: محافل انس "دین، نشاط، زندگی" در ایام تابستان و به منظور هدفمند کردن زندگی و فراگیری آموزه‌ها و تعالیم دینی، برای زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع)، برگزار می شود.

وی افزود: این جلسات به ترتیب هر هفته به موضوعات خاصی از جمله مهدویت، روابط اجتماعی، ماه رمضان، خدا محوری در زندگی، خانواده موفق ، اخلاق در زندگی الهی، جمعیت و فرزندآوری، نشاط در اسلام و سبک زندگی اسلامی پرداخته و به بسیاری از سوالات نیز پاسخ داده می‌شود.

حسینی عنوان کرد: در این جلسات اساتید برجسته حوزه و دانشگاه از جمله حجت الاسلام  ماندگاری، عباسی ولدی، پسندیده، و چند تن از بزرگان دیگر ایراد سخنرانی کرده و موضوعات مختلف را نیز مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

حسینی گفت: سلسله جلسات "دین، نشاط، زندگی" از 24 خردادماه جاری آغاز و تا چهارم مهرماه همه روزه در صحن جمهوری حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.

وی در ادامه سخنانش به پورتال فرهنگی تبلیغی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی اشاره کرده و گفت: این پورتال با هدف اشاعه فرهنگ ناب اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا(ع) فعالیت می‌کند و بارگذاری مجله الکترونیکی ویژه نیمه شعبان یکی از برنامه‌های این پورتال است که تا اواخر ماه شعبان فعالیت دارد.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی عنوان کرد: "قیام مستضعفین"، "زندگی به سبک روح الله"، "کاخ و کوخ"، "خورشید پنهان" و "مظهر امید" از جمله کار ویژه‌هایی است که تا ابتدای ماه مبارک رمضان، فضای رسانه‌ای سایت را تحت تاثیر قرار خواهد داد.