تبریز – خبرگزاری مهر: نفر دوم مرحله سوم تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) از تیم پتروشیمی تبریز گفت: کسب پیراهن ها و عناوین مرحله سوم تور با کمک سایر رکابزنان و سرمربیگری تیم ممکن شد.

حمید شیری که پنجشنبه در پایان مرحله سوم تور بین المللی ایران (آذربایجان) ضمن قرار گرفتن در جایگاه دوم انفرادی این مرحله، توانست پیراهن های طلایی، آسیایی و امتیازی و همچنین عنوان برتر مجموع امتیاز انفرادی را از ان خود کند، در گفتگو با خبرنگار مهر کسب این موفقیت ها را نتیجه کمک سایر رکابزنان تیم پتروشیمی تبریز چون قادر میزبانی و سرمربیگری احد کاظمی دانست.

وی در ادامه با اشاره به شرایط و نحوه رقابت در مرحله سوم این دور از رقابت ها افزود: با وجود کوتاهتر بود مسیر مرحله سوم در قیاس با مرحله قبل، رقابت بسیار سنگین تر بین تیم های شرکت کننده و اعضای آنها وجود داشت و به همین دلیل خداوند را بخاطر کسب رتبه دوم انفرادی در این مرحله سپاسگذارم.

عضو تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز با ابراز امیدواری در خصوص تداوم صدرنشینی این تیم در مراحل بعدی تور آذربایجان گفت: این امر با توجه به نیمه حرفه ای شدن تور و حضور تیم های قدر در آن کمی دشوار خواهد بود اما با توجه به اینکه از مرحله بعدی مسیرهای کوهستانی افزایش می یابد، امیدواریم این روند پیشتازی را همچنان ادامه دهیم.

شیری در پایان مرحله چهارم تور را از سخت ترین مراحل این دوره از رقابت ها دانست و تاکید کرد: با توجه به دشواری مسیر کوهستانی این مرحله و نیز با در نظر گرفتن این موضوع که تیم پتروشیمی نفرات سربالاروی بسیار قدرتمندی را در اختیار دارد، امیدوارم همانند مراحل قبلی که چندان کوهستانی نبود اما توانستیم امتیازات خوبی را در آنها کسب کنیم، در مراحل بعدی نیز موفق ظاهر شویم.