پلدختر - خبرگزاری مهر: امام جمعه پلدختر گفت: سفر رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید به استان لرستان با جذب 500 سرمایه گذار نوید دهنده تحولات عظیم است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های نماز جمعه پلدختر افزود: مردم ولایتمدار استان لرستان در میزبانی دولت تدبیر و امید سنگ تمام گذاشته و با استقبال کم نظیر خود خدمات و حضور رئیس جمهور و هیئت همراه را ارج نهادند.

وی گفت: در جریان این سفر دردها، مشکلات، کاستی ها، نیازمندی ها، خواسته ها و مطالبات مردم به نحو احسن توسط مسئولان شهرستان پلدختر به هیئت دولت منعکس شد و همه آنچه را که لازم بود مطرح کردیم.

وی با تقدیر از رئیس جمهور و به ویژه نگاه مثبت حجت الاسلام دکتر مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: مسئولان شهرستان مشکلات را به معاون پارلمانی رئیس جمهور انعکاس دادند و ایشان نیز یادداشت کردند.

خطیب نماز جمعه پلدختر در ادامه سخنان خود به حوادث عراق و اقدامات جنایتکاران گروهک تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: گروه تروریستی داعش با هدف ایجاد تفرقه در ممالک اسلامی، شکستن محور مقاومت در عراق، ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی و اختلاف بین شیعه و سنی توسط استکبار جهانی به ویژه آمریکا ایجاد شده است.

وی با بیان این که خبرهای خوشی از هلاکت تروریست ها در عراق به گوش می رسد تصریح کرد: اگر آنها به این جنایت هایشان ادامه دهند دست های ذوالفقاری باید آنها را سر جایشان بنشانند.

امام جمعه پلدختر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند اجرای سد معشوره گفت: ما هم نگرانی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در خصوص سد معشوره را داریم و از رئیس جمهور می خواهیم برای رفع این نگرانی ها دستور لازم صادر کنند.

حجت الاسلام لروند افزود: پیشنهاد می شود کارشناسانی که مدعی هستند سد معشوره  مشکلی برای شهرستان پلدختر ایجاد نمی کند در یک برنامه تلویزیونی با توضیح این موضوع نگرانی مردم این شهرستان را رفع کنند.