گزینه سرمربیگری تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه مسئولان این باشگاه از وی عنوان قهرمانی را نخواسته‌اند، گفت: بازی زیبا و حاکم کردن رفاقت و همدلی در تیم دو شرط اصلی باشگاه گیتی پسند در مذاکراتمان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان باشگاه گیتی پسند اصفهان که به دنبال انتخاب سرمربی تیم فوتسال باشگاه خود هستند، مذاکراتی را با محمود خوراکچی سرمربی فصل گذشته تیم میثاق تهران داشته‌اند. خوراکچی روز سه‌شنبه هفته گذشته در نشست هیات مدیره باشگاه گیتی پسند حضور یافت و برنامه‌هایش را به این باشگاه ارائه داد.

خوراکچی در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: من برنامه‌ای را در جهت پیشرفت تیم گیتی پسند تدوین و آنرا در جلسه هیات مدیره مطرح کردم. البته در این جلسه چند نفر از اعضای هیات مدیره جضور نداشتند. در برنامه‌ای که ارائه دادم، تمام جوانب برای پیشرفت گیتی پسند در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌اش مورد تایید قرار گرفته است، افزود: حالا قرار است تا یکی، دو روز آینده و پس از بررسی برنامه توسط سایر اعضای هیات مدیره، به من جواب نهایی را بدهند. به نظرم تفکراتم به باشگاه گیتی پسند نزدیک است.

گزینه سرمربیگری گیتی پسند درباره اینکه آیا به مسئولان باشگاه قول قهرمانی هم داده است یا خیر، تاکید کرد: خیر. آقایان جنتی و طاهری (مالک و مدیرعامل باشگاه) تاکید کردند قهرمانی نمی‌خواهیم! آنها گفتند تمام ابزارها را فراهم می‌کنیم ولی از من دو درخواست داشتند؛ یکی بازی زیبا و دیگری حاکم کردن همدلی و رفاقت در تیم که من هم این دو کار را خوب بلدم!

وی اضافه کرد: البته اینطور نیست که قهرمانی مهم نباشد. اگر باشگاه هم از من قهرمانی نخواهد، من خودم برای امانتداری از امکاناتی که به من داده می‌شود، تیم را به سر منزل مقصود می‌رسانم.

خوراکچی همچنین در خصوص سایر گزینه‌های مربیگری تیم گیتی پسند و احتمال حضور سرمربی خارجی هم گفت: روی گزینه‌های دیگر حساس نشده‌ام. باشگاه می‌تواند 10 گزینه دیگر هم برای مذاکره داشته باشد. با این حال تفکرات من با گیتی پسند به هم نزدیک بود.