فیلم سینمایی «مشرف به کوچه بی نام» به تهیه کنندگی و کارگردانی هاتف علیمردانی اواخر مرداد ماه جلوی دوربین می رود.

هاتف علیمردانی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که پروانه ساخت فیلم سینمایی «مشرف به کوچه بی‌نام» امروز 31 خرداد صادر شده است، گفت: تا 10 روز آینده پیش‌تولید این فیلم سینمایی آغاز می شود و براساس برنامه ریزی انجام شده این فیلم اواخر خرداد ماه جلوی دوربین می رود.

وی ادامه داد: «مشرف به کوچه بی‌نام» زندگی یک خانواده پنج نفره را در تهران به تصویر می کشد و تا امروز حضور امیر ادیب‌پرور تدوینگر و افشین عزیزی آهنگساز این فیلم سینمایی قطعی شده است.

کارگردان فیلم سینمایی «به خاطر پونه» بیان کرد: برای فیلم «مشرف به کوچه بی‌نام» از حضور بازیگران به‌نام سینمای ایران استفاده خواهم کرد. با تعدادی از بازیگران مورد نظر برای این فیلم سینمایی صحبت شده که بعد از عقد قرارداد اسامی آنها اعلام خواهد شد.

علیمردانی در پایان گفت: نگارش فیلمنامه، تهیه‌کنندگی و کارگردانی این فیلم سینمایی را خودم برعهده دارم و در تلاشم فیلم را برای جشنواره بین المللی فیلم فجر آماده کنم.

هاتف علیمردانی پیش از این فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور» را ساخته بود که تا کنون اکران نشده است. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، هانیه توسلی، نازنین بیاتی و ترلان پروانه حضور دارند.