قم - خبرگزاری مهر: نایب رئیس هیئت گلف استان قم گفت: تیم اعزامی هیئت قم با کسب مقام سوم به کار خود در پیکارهای وودبال قهرمانی کشور پایان داد.

حمیدرضا جلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با ابراز رضایت از عملکرد تیم چهار نفره اعزامی هیئت گلف استان قم به پیکارهای وودبال قهرمانی کشور تصریح کرد: بازی های بسیار خوبی از سوی این تیم به نمایش درآمد و در نهایت توانستیم بار دیگر در جمع سه تیم برتر قرار بگیریم.

وی اضافه کرد: با اینکه از زمان آغاز فعالیت وودبال در قم زمان زیادی نمی گذرد اما با برنامه ریزی های صورت گرفته در هیئت گلف قم شاهد پیشرفت این رشته در بین ورزشکاران علاقمند به آن هستیم و با اشاعه روش و نحوه برگزاری و پرداختن به آن بر دوست داران این رشته نیز هر روز افزوده می شود.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم اضافه کرد: رشته وودبال یکی از رشته‌های تازه وارد به جمع ورزش‌های فعال کشور در عرصه قهرمانی محسوب می شود که در کشور راه‌اندازی شده و تا کنون برگزاری دو دوره رقابت های قهرمانی کشور را تجربه کرده و عملکرد ورزشکاران قم نیز در آن مطلوب بوده است.

وی ابراز کرد: همانگونه که رشته‌های گلف و مینی گلف در قم رشد و توسعه یافتند، مطمئنا با توجه به دو حضور موفق وودبالیست های قم در جمع برترین های کشور ما می توانیم در این رشته حرف های زیادی برای گفتن و نمایندگان شایسته ای در عرصه های بین المللی داشته باشیم.

جلیلی در ادامه به حضور موفق تيم وودبال قم در مسابقات قهرماني كشور اشاره کرد و بیان داشت: این دوره از مسابقات جنبه انتخابي تيم ملي وودبال کشورمان برای اعزام به رقابت های برون مرزی را داشت و به همین خاطر ورزشکاران قم تمام تلاش خود را برای قرار گرفتن در جمع تیم های برتر به کار گرفتند.

وی یاد آور شد: این رقابت ها دومین دوره مسابقات وودبال مردان قهرماني كشور و انتخابی تیم ملی بود که بر اساس برنامه ریزی فدراسیون گلف کشورمان همچون نخستین دوره آن به میزبانی سمنان به انجام رسید و در نهایت وودبالیست های قم سوم شدند.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم در پایان بیان کرد: همچون دوره قبل که در مرداد ماه سال گذشته به انجام رسید، این بار نیز هیئت گلف استان سمنان از تیم های شرکت کننده در پیکارهای وودبال قهرمانی مردان کشور پذیرایی کرد و همین تیم نیز به مقام نخست دست یافت، در حالی که کرمانی ها دوم شدند و عنوان سوم به تیم قم اختصاص پیدا کرد.