بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد دیه استان بوشهر از تلاش این ستاد برای آزادی 109 زندانی جرایم غیر عمد خبر داد و گفت: 13 میلیارد و 400 میلیون تومان برای آزادی زندانیان استان بوشهر نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید اسماعیل موسوی ظهر دوشنبه در نشست شورای شهر بوشهر با اشاره به تلاش‌های ستاد دیه استان بوشهر آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی بدین منظور در سطح استان بوشهر صورت گرفته است و در شهرها و روستاها برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم خیرین در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، ادامه داد: مردم استان بوشهر کمک های بسیار خوبی را در این زمینه داشته‌اند و امیدواریم باز هم شاهد همکاری مردم و مسئولان در این زمینه باشیم.

رئیس ستاد دیه استان بوشهر از تلاش این ستاد برای آزادی 109 زندانی جرایم غیر عمد خبر داد و اضافه کرد: این زندانیان در زندان‌های مرکزی بوشهر، برازجان و خورموج حضور دارند که نیازمند مساعدت و همراهی خیرین هستند.

13 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان استان بوشهر نیاز است

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای جمع‌آوری کمک‌های آحاد مردم برای آزادی زندانیان بیان داشت: مشکلات مالی و سوانح رانندگی از مهمترین عوامل زندان رفتن این افراد است که کمک خیرین نقش مهمی در آزادی انها خواهد داشت.

موسوی خواستار همکاری شورای شهر و همچنین اصحاب رسانه برای برگزاری جشن گلریزان برای زندانیان شد و تاکید کرد: امیدواریم این جشن‌ها بتوانند اعتبارات مورد نیاز برای آزادی این تعداد زندانی استان را تامین کند.

وی همچنین از برنامه‌ریزی ستاد دیه برای گرفتن تخفیف از شکایت کنندگان و تامین کمک‌های مالی از طریق نهادها و افراد خیر، افزود: 13 میلیارد و 400 میلیون تومان برای آزادی زندانیان استان بوشهر نیاز است.