دشتی-خبرگزاری مهر:فرماندار دشتی خواستار شبانه روزی شدن درمانگاههای کاکی و شنبه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو ظهر چهارشنبه در نشست با رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اظهار داشت:با توجه به نگاه ویژه دولت تدبیر وامید در حوزه سلامت و تاکیدات استاندار بوشهر بر توجه به زیر ساختهای بهداشت و درمان استان انشاء الله شاهد تحولات خوبی در بخش بهداشت و درمان شهرستان باشیم.

وی افزود:در سال جاری توجه خوبی به بخش بهداشت و درمان شده به طوری که 10 درصد اعتبارات به این حوزه اختصاص داده شده است.

مهرجو ادامه داد:انشاء الله با تخصیص به موقع این اعتبارات تا پایان سال شاهد تحولات خوبی در سطح شهرستان باشیم .

وی اضافه کرد:با توجه به رویکرد دولت تدبیر وامید توقع و انتظار جامعه از دانشگاه و وزارتخانه این است که سهم پرداختی مردم در بخش درمان به نحو چشمگیری کاهش یابد و شاهد ماندگاری کادر تخصصی در مراکز درمانی و بیمارستان شهرستان باشیم.

مهرجو ادامه داد:در شهرستان دشتی نیز ما در راستای اجرایی کردن سیاست های دولت و برنامه های دانشگاه علوم پزشکی آماده هر نوع همکاری هستیم و قطعا تا پایان سال شاهد نتایج و آثار خوبی خواهیم بود.

وی با تقدیر از زحمات رئیس شبکه و بیمارستان زینبیه خورموج گفت:در حال حاضر وضعیت بیمارستان زینبیه به لحاظ تجهیزات مطلوب نیست که امیدواریم این مشکل در اسرع وقت مرتفع گردد.

مهرجو بر شبانه روزی شدن درمانگاه کاکی و شنبه تاکید کرد و خاطر نشان کرد: امیدواریم در کوتاه مدت بخشی از مشکلات موجود مرتفع گردد تا میزان رضایتمندی مردم افزایش یابد.