منابع آگاه از همکاری گسترده تروریست های وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام با رژیم صهیونیستی و معالجه 700 داعشی در تل آویو پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الدیار منابع آگاه اعلام کردند: گروهک تروریستی داعش از سلاح اسرائیلی در سوریه و عراق استفاده می کند و این سلاح از روزنه های موجود در مرزهای سوریه-عراق می رسد.

این منابع بیان کردند: رابطه آشکاری میان رژیم صهیونیستی و داعش وجود دارد.به طوری که رسانه های اسرائیلی از معالجه حدود 700 داعشی در سوریه در تل آویو خبر داده اند و این حجم حمایت های اسرائیل از گروهک داعش را نشان می دهد.

الدیار نوشت: اسرائیل به داعش در عراق و سوریه سلاح، پول و حمایتهای فنی و لجستیکی می دهد و آمریکا صدها نفر از تروریستهای افراطی داعش و النصره را در اردن با پول برخی کشورهای حوزه خلیج فارس آموزش داده است.

این رسانه بیان کرد: از تروریستهای گروهک داعش در الانبار عراق و برخی استانهای سوریه سلاحهای ساخت اسرائیل کشف شده است. برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس از اسرائیل سلاح خریداری کرده اند و آن را برای جبهه النصره و داعش ارسال می کند. برخی اطلاعات موثق حاکی است که یکی از کشورهای حامی داعش هزینه جذب1700 تروریست، الجزایر، تونس، مغرب برای اعزام آنها به عراق را تامین کرده است.