ارداق- خبرگزاری مهر: امام جمعه ارداق گفت: اوقات فراغت نوجوان و جوانان باید متناسب با نیازها و علایقشان با برنامه های مناسب فرهنگی غنی سازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاح کانون موقت تابستاني کميته امداد شهر ارداق صبح شنبه با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، حجت الاسلام علي بيگدلو امام جمعه ارداق برگزار شد.

حجت الاسلام علي بيگدلو در این مراسم اظهارداشت: برگزاري اين کلاس ها توسط نهادي که نام امام (ره) را دارد، افتخاري است که نصيب کميته امداد و دانش آموزان شده است که بايد از اين فرصت به خوبي استفاده شود.

امام جمعه ارداق اضافه کرد: برنامه ريزي براي اوقات فراغت مشکل است و بايد نخبگان و فرهنگيان در اين امر همکاري مداوم داشته باشند چون فرهنگ مانند اکسيژن براي تنفس است و نبود آن باعث خفگي فرهنگي در نسل جوان مي شود.

وي تصريح کرد: دشمن زمينه تخريب اذهان و افکار جوانان را از طريق ماهواره و اينترنت فراهم کرده است که اگر غفلت کنيم باعث ضربات جبران ناپذيري در عرصه فرهنگ خواهيم شد.

حجت الاسلام بيگدلو عنوان کرد: لازم است از تلاش و همت همه کارکنان امداد برای ورود به عرصه هاي فرهنگي تقدير و تشکر داشته باشيم، چراکه اين تلاش ها تحسين برانگيز است البته بايد تمام دستگاه ها نيز در اين عرصه فعال شوند و با کمک هم اين مسئله را حل کنند.

وي تصريح کرد: بايد بازي هاي قديمي دوران کودکي براي جوانان امروز احياء شود تا اين بازي ها هماهنگي بيشتري با فرهنگ ميهن عزيزمان داشته باشد.

امام جمعه ارداق يادآورشد: امروز بايد در حوزه فرهنگي بيش از پيش دقت کنيم و برنامه هاي مناسب و مورد نياز جوانان و نوجوانان را برنامه ريزي کنيم تا اوقات فراغت اين عزيزان را به خوبي پر کنيم.