کرمانشاه – خبرگزاری مهر: لحظاتی پیش نمایشگاه کتب و نرم‌افزار قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان با ارائه 100 هزار جلد کتاب و محصولات فرهنگی و عفاف وحجاب در کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاهی از محصولات فرهنگی و قرآنی در کرمانشاه با حضور مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی، اعضای شورای شهر کرمانشاه، چند تن از فرماندهان نظامی و مسئولین کرمانشاهی افتتاح شد.

این نمایشگاه در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی برپا و از 14 تیر تا پایان ماه مبارک رمضان دایر و پذیرای بازدیدکنندگان و خریداران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار مهر، گفت: در این نمایشگاه علاوه بر ارائه 100 هزار جلد کتاب قرآنی غرفه‌هایی از جمله نرم‌افزارهای قرآنی، محصولات فرهنگی و مذهبی، حجاب و عفاف و مد و لباس برپا می‌شود.

ابراهیم رحیمی زنگنه، از تخفیف 20 تا 30درصد کتب ارائه شده در نمایشگاه خبرداد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ترویج معارف قرآنی و بحث عفاف و حجاب از اهداف برگزاری نمایشگاه مذکور بوده که امیدواریم مورد استقبال شهروندان کرمانشاهی قرار گیرد.

وی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را در راستای تحقق شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث فرهنگ دانست و گفت: ترویج فرهنگ اسلامی برپایه اعتقادات دینی و قرآنی محور اصلی برگزاری این نمایشگاه بوده و امیدواریم در پس آن شاهد ترویج چنین فرهنگ‌هایی باشیم.

رحیمی زنگنه در پایان از برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب کرمانشاه در 16 مهر ماه سال جاری و در راستای تحقق شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری خبرداد و گفت: نمایشگاه کتاب کرمانشاه در سال گذشته از نظر فروش و بازدید جز استان‌های برتر بوده است و این نشان دهنده علاقه مردم این استان به مطالعه است و امسال سعی داریم این نمایشگاه را با رونق بیشتری داشته‌باشیم تا توقعات مردم اهل مطالعه استان برآورده شود.