دارنده مدال برنز مسابقات جودو جایزه بزرگ مغولستان در ارزیابی اش از عملکرد خود در این دوره از مسابقات گفت: برای کسب مدال جهانی برنامه دارم ولی برای رسیدن به این هدف باید در مدت باقی مانده روی نقاط ضعف خود کار کنم.

امیر قاسمی نژاد بعد از کسب مدال برنز رقابتهای جودو جایزه بزرگ مغولستان ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: در مبارزه اول با نماینده چین به شدت از ناحیه چشم آسیب دیدم تا جاییکه پزشکان توصیه کردند از ادامه مسابقات انصراف دهم  ولی نمی خواستم دست خالی به تهران بازگردم و به کار خود با همان شرایط سخت ادامه داد.
 
وی در مورد مبارزه با "ونگ" کره ای گفت: این کره ای با کوله باری از تجربه و مدال های جهانی، آسیایی و المپیک حرفه‌ای و با تجربه مبارزه کرد. من در مقابل او با همان شرایط سخت خیلی تلاش کردم برنده باشم و تا ثانیه های پایانی نیز با دو اخطار پیش بودم ولی در همان زمان اندک به پایان مبارزه روی اجرای فن ناقص یک امتیاز "یوکو" گرفت و برنده شد. 
 
این جودوکار کشورمان ادامه داد: بعد از این شکست شرایط سختی داشتم که صبحت های آخوندزاده به لحاظ روانی تاثیر زیادی داشت و توانستم ادامه مسابقات را پیگیری کرده و دو حریف بعدی خود از ازبکستان و آلمان را در گروه بازنده ها شکست داده و به مدال برنز دست پیدا کنم.
 
قاسمی نژاد افزود: هدف من کسب مدال در مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی است که می دانم کار سخت و دشواری پیش رو دارم. اگر بخواهم به این مهم دست پیدا کنم باید روی نقاط ضعفم کار کرده و با قدرت تمریناتم را پیگیری کنم. به همین دلیل هم از همان پایان مسابقات که به هتل برگشتیم با بررسی فیلم مبارزاتم در حضور کادر فنی کار خود را آغاز کردم چرا که نمی خواهم یک لحظه را از دست بدهم.
 
وی در پایان گفت: راه سخت و دشواری دارم و از همه اهالی جودو می خواهم کمک کنند تا در این مدت اندک باقی مانده تا مسابقات مهم پیش رو بتوانیم به خواسته خود دست پیدا کنیم.
 
به گزارش خبرنگار مهر قاسمی نژاد روز شنبه با شکست حریف آلمانی خود در دیدار رده‌بندی مسابقات جودو جایزه بزرگ مغولستان تنها مدال ایران در این مسابقات را کسب کرد. سایر ملی پوشان کشورمان نتوانستند در این مسابقات به مدالی دست پیدا کنند.