یاسوج – خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری محفل نورانی انس با قرآن با حضور قاری برجسته مصری در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید ارسلان جو ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این محفل معنوی در روزهای 22 و 23 تیرماه 93 با مشارکت سپاه فتح و اداره اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این محفل "احمد شحات احمد سید" قاری برجسته مصری به تلاوت قرآن خواهد پرداخت.

ارسلان جو بیان داشت: این مراسم در روز یکشنبه 22 تیرماه همزمان با نماز ظهر و عصر در مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج برپا خواهد شد.

وی افزود:  بعد از برگزاری مراسم محفل انس با قرآن در یاسوج، استاد احمد سید روز یکشنبه 22 تیرماه 93 همزمان با نماز مغرب و عشاء در حسینیه بهبهانی های شهر گچساران به اجرای تلاوت خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی سپاه فتح استان مقصد دیگر این قاری برجسته مصری را شهرستان چرام عنوان کرد و گفت: روز دوشنبه 23 تیرماه 93 رأس ساعت 11 و 30 دقیقه ظهر نیز محفل نورانی انس با قرآن در مسجد صاحب الزمان شهر چرام با حضور استاد "احمد شحات احمد سعید" برگزار می شود.

وی آخرین برنامه محفل انس با قرآن با حضور این قاری مصری را شهرستان لنده عنوان کرد و افزود: ساعت 19 عصر روز دوشنبه 23 تیرماه 93 مردم شهرستان لنده میزبان این قاری برجسته خواهند بود.