رئیس کمیته فوتسال می‌گوید برگزاری تورنمنت امارات و رویارویی تیم ملی فوتسال ایران با برزیل پشت پرده‌ای ندارد و قرار بوده یک شرکت تجاری این تورنمنت را برگزار کند.

سیدرضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شائبات دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران با برزیل و اینکه گفته می‌شود مسئولان فدراسیون و تیم فوتسال امارات هم از آن بی خبر بوده‌اند، اظهار کرد: در امارات شیوه کار به اینصورت است که یکسری از کارها را به بعضی از شرکت‌ها و NGOها واگذار می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در این زمینه هم برگزاری تورنمنت به یک شرکت که مسئول آن ایرانی بود، واگذار شد ولی همانطور که قبلا هم گفته بودیم به خاطر تاریخ‌ مسابقات و عدم هماهنگی برزیل با تاریخ جدید، تورنمنت لغو شد.

رئیس کمیته فوتسال همچنین تاکید کرد: ما پشت پرده‌ای نداریم که نیاز به افشا کردن داشته باشد. اسناد مکاتبات و مذاکرات‌مان در فدراسیون فوتبال موجود است که در صورت نیاز منتشر می‌شود. در ضمن برگزاری این تورنمنت کاملا لغو نشده و احتمالا در ماه‌های آینده عملی خواهد شد.

افتخاری همچنین در خصوص اینکه گفته می‌شود این کمیته برای کاستن از فشارهای موجود دست به انتشار این خبر زده است، گفت: فشاری روی ما نبوده و نیست. کمیته فوتسال وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.