رقابتهای کاتای تیمی و انفرادی انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا چهارشنبه شب با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات روز گذشته با حضور داوران رسمی در دو نوبت صبح و عصر به صورت جداگانه در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد. در نوبت صبح بانوان کاتارو به روی تاتامی رفتند که در نهایت در کاتای انفرادی نوجوانان فاطمه صادقی، در کاتای انفرادی جوانان آرزو نعمتی و در کاتای انفرادی زیر 21 سال زکیه رحمانی با کسب بهترین امتیاز مجوز حضور در اردوهای آمادگی را دریافت کردند.

اما در بخش بزرگسالان مهسا افسانه بهترین امتیاز را کسب کرد و به اردوی تیم ملی راه یافت و در بخش تیمی هم تیم تهران با ترکیب مهسا افسانه، الناز تقی پور و نجمه قاضی زاده جواز حضور در اردو را کسب کرد.  تیم 14 تا 17 سال کرمان متشکل از ژینوس محسنی مقدم، فاطمه سیدی و سمیرا کامیابی نیز اردونشین شد.

 
در بخش مردان رقابتهای انتخابی کاتا با قضاوت جواد سلیمی، موسی جعفری، اکبر دهقان، رضا خادمیان، یوسف گرشاسبی و صفر رحیمی برگزار شد که در رده نوجوانان علیرضا خدری، در رده جوانان مهدی امامی و در رده زیر 21 سال نیز ابوالفضل شهجردی با برتری مقابل رقبای خود مسافران کاراته برای رقابتهای قهرمانی آسیا معرفی شدند. در کاتای تیمی جوانان، تیم کرمان با برتری مقابل مازندران، نماینده کاراته کشورمان در رقابتهای قاره ای خواهند بود. در مبارزات کاتای انفرادی نیز، فرید حقیقی عنوان نخست را از آن خود کرد. پیکارهای کاتای تیمی قرارشد در تاریخ دیگری برگزار شود.
 
 کاتاروهای دو بخش تیمی و انفرادی در مسابقات قهرمانی آسیا که 17 تا 19 مرداد ماه در کوالالامپور مالزی برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.