کرج - خبرگزاری مهر: مدیرکل اداره کل تبیلغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه حجاب تنها یک تکلیف دینی و وظیفه شرعی نیست، اعلام کرد: حجاب یکی از ضرورت های جامعه انسانی است و در صورتی که افراد در جامعه عفاف، را رعایت نکنند آثار زیانبار زیادی متوجه جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام سید عباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر و با گرامیداشت روز عفاف و حجاب با بیان این مطلب اظهار داشت: شبکه های ماهواره های فارسی زبان با حمایت صهیونیست ها و استکبار جهانی به ترویج بی حجابی و بی بندوباری در جامعه اسلامی می پردازند به همین منظور باید مسئولان و مردم هوشیار باشند.
 
مسعودی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب یک واجب الهی است، تاکید کرد: حجاب و عفاف باید توسط خانواده ها مورد تحقیق قرار گیرد و خانواده ها باید برای عفاف اهمیت زیادی قائل شوند.
 
وی یادآور شد: در قرآن کریم زوایای مختلف حجاب و عفاف برای همه انسان ها آشکار شده است به این منظور افراد در جامعه اسلامی با رعایت حجاب می تواند در مسیر تکامل حقیقی، عزت و سعادت گام بردارند.
 
وی اضافه کرد: در دین اسلام بر حفظ حجاب و عفاف در بین زنان و مردان تأکید فراوانی شده است چرا که فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه از ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری می کند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در پایان خاطرنشان کرد: در قرآن کریم زوایای مختلف حجاب و عفاف برای همه انسان ها روشن و آشکار است پس بر همه افراد در جامعه اسلامی واجب است تا با رعایت حجاب و عفاف در مسیر تکامل حقیقی و عزت و سعادت حرکت کنند تا به کمال مطلوب دست یابند.