مجید برزگر از آغاز صداگذاری فیلم سینمایی «پریدن از ارتفاع کم» به کارگردانی حامد رجبی خبر داد.

مجید برزگر کارگردان و تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که حسین ابوالصدق صداگذاری فیلم سینمایی «پریدن از ارتفاع کم» را آغاز کرده است، گفت: تدوین این فیلم سینمایی بر عهده اسماعیل منصف یکی از فیلمسازان فعال در عرصه فیلم کوتاه است.

وی در پاسخ به این سوال که ساخت موسیقی این فیلم سینمایی توسط چه کسی انجام می شود، توضیح داد: باید صداگذاری و تدوین «پریدن از ارتفاع کم» به پایان برسد و بعد در مورد موسیقی تصمیم بگیریم. البته فکر می کنم با توجه به نوع موضوع این فیلم سینمایی نیاز چندانی به موسیقی نداشته باشیم و یا شاید بهتر است بگویم که نیازی به موسیقی در این فیلم دیده نمی شود.

برزگر ادامه داد: امیدوارم با آماده کردن به موقع «پریدن از ارتفاع کم» این فیلم را در جشنواره بین المللی فیلم فجر نمایش دهیم.

کارگردان فیلم سینمایی «پرویز» در پاسخ به این سوال که تولید فیلم سینمایی «یک شهروند کاملا معمولی» در چه مرحله ای است، گفت: پیش تولید «یک شهروند کاملا معمولی» آغاز شده و به بر اساس برنامه ریزی انجام شده، اواخر مردادماه جلوی دوربین می رود. البته با تعدادی از بازیگران مورد نظر در این فیلم سینمایی صحبت شده اما هنوز تصمیمات نهایی برای حضور آنها در این پروژه گرفته نشده است.

«پریدن از ارتفاع کم» داستان زنی به نام نهال است که چهار ماهه حامله است و ناگهان می فهمد که جنین در شکمش مرده است. سکوت می کند و تصمیم می گیرد از این ماجرا به کسی چیزی نگوید.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون نگار جواهریان، رامبد جوان، محمود بهروزیان، مهر آل آقا، صدف احمدی، سعید اشتیاقی، شفق شکری، افشین لیاقت، علی اکبر مددی مهر، امیر حسین آصفی و ژیلا دایی از جمله بازیگران فیلم سینمایی «پریدن از ارتفاع کم» هستند.