دهدشت – خبرگزاری مهر:رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه لیالی قدر را فرصتی برای تقویت و ترویج شعائر دینی و مذهبی عنوان کرد و گفت: این شب ها زمان توبه و استغفار است و ما باید توان و تدبیر استفاده از این فرصت ارزشمند را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد حسینی طلب پیش از ظهر یکشنبه در نشستی با خبرنگاران با اشاره به اینکه ما همواره از نابسامانی ها و ناهنجاری ها اجتماعی می نالیم، برگزاری مراسماتی مانند شب های قدر را یکی از نیازهای اساسی جامعه امروزی عنوان کرد و افزود: با جلب آحاد مردم در این گونه مجالس می توانیم از شدت این نابسامانی ها و ناهنجاری ها بکاهیم.

وی با بیان اینکه در خصوص برگزاری مراسمات لیالی قدر وظیفه اصلی بر عهده مساجد و هیئت های مذهبی است، بیان داشت: انتظار می رود مساجد و هیئت های مذهبی از تمام ظرفیت های خود در راستای برگزرای هر چه مطلوب تر این مراسمات استفاده کنند.

حسینی طلب همچنین با اشاره به ارتحال امام علی (ع)، سیاه پوش کردن میادین، بلوارها،ورودی ها و خروجی های شهر را ضروری دانست و عنوان کرد: این کار ذهن جوانان و نوجوانان را به این مناسب ها جذب کرده و از لحاظ تبلیغاتی بسیار تأثیرگذار است.

وی همچنین به مصیبت های به وجود آمده در فلسطین در روزهای اخیر اشاره داشت و تصریح کرد: با توجه به این مصائب، امسال روز قدس از حساسیت خاصی برخوردار است و حضور منسجم تر مردم در راهپیمایی امسال ضروری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه در پایان با بیان اینکه مراسم احیای شب نوزدهم رمضان ساعت 10 شب در مصلای شهر دهدشت برگزار می شود، از پخش مستقیم این مراسم از شبکه استانی دنا خبر داد.