در پایان مرحله هفتم تور کینگ های‌لیک تیم پتروشیمی تبریز در رده دوم مجموع تیمی باقی ماند و قادر میزبانی موفق به کسب مقام سومی و تثبیت موقعیت خود در رده‌بندی کوهستان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله هفتم نهمین دوره تور دوچرخه سواری جاده کینگ هایلیک به مسافت 143 کیلومتر در مسیر کوهستانی از تونگرن تا هوآلونگ با حضور رکابزنان تیم پتروشیمی تبریز برگزار شد. در این مرحله قادر میزبانی رکابزن تیم پترو شیمی موفق شد تا با کسب زمان مشابه نسب به نفر دوم در رده سوم مرحله جای بگیرد. تیموفی کریتسکی از روسیه و عضو تیم روسولو با زمان 3:24:58 ساعت در این مرحله اول شد و  آندری میزوروف از قزاقستان و تیم باشگاهی سانتیک با 55 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در جای دوم قرار گرفت.

در رده‌بندی کلی تور کینگ های‌لیک، ایلیا داویدنوک از قزاقستان و تیم آستانه با زمان مجموع 31:14:15 ساعت در صدر باقی ماند و توماس ووبورزیو فرانسوی با 30 ثانیه اختلاف دوم و میخایلو مونوننکو از اوکراین و تیم کولس با 49 ثانیه اختلاف سوم هستند. در این رده‌بندی میرصمد پورسیدی با 4:31 دقیقه اختلاف نسبت به رکابزن نخست در رده دهم قرار دارد و وحید غفاری دوازدهم است.

در رده‌بندی کلی سلطان کوهستان قادر میزبانی با 24 امتیاز در صدر تثبیت شد و میرصمد پورسیدی با 20 امتیاز دوم است. در رده‌بندی کلی امتیازی نیز قادر میزبانی با 18 امتیاز در رده سیزدهم جای دارد.

در رده‌بندی کلی تیمی نیز تیم نِت اَپ آلمان با زمان مجموع 93:49:27 ساعت پیشتاز است و تیم پتروشیمی تبریز با 2:24 دقیقه اختلاف در رده دوم قرار دارد. تیم لوپوم مارسی فرانسه نیز با 5:42 دقیقه اختلاف سوم است.