وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه نتایج کسب شده توسط تیم ملی والیبال حاصل یک کار جمعی بوده است تاکید کرد: امیدوارم که والیبال توفیقات بیشتری را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود گودرزی در مراسم تقدیر از تیم ملی والیبال در هتل المپیک تهران با اشاره به موفقیت‌های فدراسیون والیبال و تیم ملی ایران گفت: والیبال ایران در سایه تلاش، صبر و استقامت، جایگاه رفیعی در ورزش دنیا برای خود باز کرده است.

وی تصریح کرد: خوشحالم که در جمع صمیمی و یکپارجه خانواده والیبال ایران هستم و این رشته شرایط بسیار خوبی را برای خود رقم زده است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اگر خانواده‌ها در صدد نمایش در سطح بالا و قهرمانی نیز هستند، والیبال ورزش بسیار مناسبی است و به همه توصیه می‌شود، ادامه داد: در گذشته در شهر تهران چیزی به نام فوتبال نداشتیم و والیبال ورزش ملی ایران بود و مردم در همه محلات والیبال بازی کرده و سلامتی خود را تضمین می‌کردند.

گودرزی تصریح کرد: خوشحالم که این ورزش با برنامه‌ریزی مجدد به ورزش محبوب مردم تبدیل شده است و امیدوارم روند پیروزی‌های آن ادامه داشته باشد.

وی بار دیگر به قهرمانی تیم ملی والیبال در سطح رقابتهای بین‌المللی اشاره کرد و افزود: هر آنچه که امروز در این ورزش رخ داده است، حاصل تلاش بازیکنان، کادر فنی و مسئولان این فدراسیون ورزشی است و امیدوارم توفیقات بیشتری نیز در راه باشد.

وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از موفقیت‌های این ورزش بار دیگر ابراز امیدواری کرد، روند رو به رشد والیبال ایران توقف نداشته باشد و این موفقیت‌ها همچنان ادامه یابد.

گودرزی در ادامه از کادر فنی، مدیریت فدراسیون والیبال و اصحاب رسانه نیز برای توسعه این ورزش تشکر و قدردانی کرد.