کرج - خبرگزاری مهر: استاندار البرز با اشاره به استقرار نظام سلامت اداری، گفت: مقابله نظام‌مند با فساد درسیستم اداری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای مدیران صبح امروز در استانداری البرز برگزار شد، استاندار البرز در جمع مدیران حاضر در جلسه با بیان این مطلب اظهار داشت: مسئولان خط مشی اعتدالی را در دستور کار خود قرار دهند و تعامل و مشورت در امور را هر چه بیشتر تقویت کنند و خدمت رسانی به مردم را فراموش نکنند.
 
سید حمید طهایی در ادامه تاکید کرد: ما خادم مردم هستیم و باید این وظیفه را به نحو مطلوب نجام دهیم. 
 
وی تصریح کرد: مسئولین برای پیشبرد اهداف استان باید با صاحب‌نظران مشورت کنند و با تفکر و برنامه‌ریزی بستر بهره گیری از توانایی‌های البرز فراهم کنند.
 
طهایی یادآور شد: مسئولان البرزی باید دیدگاه ها و نظرات و برنامه های دولت را در حوزه های مدیریتی بومی کنند و به طبع نسبت به برنامه های دولت شناخت پیدا کرده و اطلاعات کافی داشته باشند.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: مدیران در حوزه کاری از دیدگاههای و شاخص های ملی استفاده کنند و از این طریق مسائل و مشکلات استان شناسایی کنند.
 
طهایی بیان کرد: سلامت نظام اداری یکی ازمولفه‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در دولت تدبیر و امید است به همین منظور ناظران بر عملکرد دستگاه ها باید از سلامت اداری برخوردار باشند.
 
طهایی در پایان با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌ها باید گلوگاه‌های اشاعه دهنده فساد در ادارات را شناسایی کنند، افزود: مدیران باید استقرار دولت الکترونیک و مکانیزه کردن فرآیندهای انجام کار، بازنگری قوانین و مقررات، بازدیدهای میدانی و آموزش کارکنان را جهت عینیت بخشیدن به این مهم مورد توجه قراردهند.