خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان لرستان گفت: تکمیل سد ایوشان در استان نیازمند 40 میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی امید سیفی صبح دوشنبه در جریان بازدید استاندار لرستان از روند عملیات اجرایی سد ایوشان با اشاره به آسفالت تاج سد سد اظهار داشت: کار آسفالت روی تاج ظرف مدت زمان یک هفته انجام می شود.

وی با اشاره به اجرای سرریز و کانال های خاکی مربوط به آن عنوان کرد: 1500 مترمکعب بتن ریزی در این زمینه باقی مانده است که در دست انجام است.

سیفی با اشاره به اجرای بخش هیدرمکانیکال پروژه افزود: برای انجام این بخش از پروژه نیز نیاز به خرید کابل و تابلوی برق است که با توجه به تامین اعتبار مورد نیاز برای خرید این اقلام کار به سرعت انجام می شود.

وی با بیان اینکه پل تردد مربوط به سرریز این سد نیز به زودی نصب می شود، یادآور شد: علم کردن کابلهای برق و تجهیزات هیدرومکانیکال نیز در صورت خرید ظرف یکماه صورت خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان لرستان با اشاره به اینکه برای تکمیل سد ایوشان به 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز است عنوان کرد: با این حال در صورتیکه 6 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص پیدا کند کار تکمیل آن صورت خواهد گرفت و مابقی مطالبات پیمانکار به مرور پرداخت خواهد شد.

سیفی با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار سد ایوشان تا هفته دولت سالجاری آماده بهره برداری می شود یادآور شد: استاندار لرستان قول تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را از محل اعتبارات استان داده است.