مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز امیدواری برای اجرای یک لیگ منظم تاکید کرد: لازمه برگزاری یک لیگ موفق و قوی، منظم بودن آن است و باید لیگ چهاردهم را با نظم خاصی تا پایان پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیروانی در حاشیه مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر فوتبال که دوشنبه شب در برج میلاد تهران برگزار شد، در خصوص برگزاری این مراسم ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: این مراسم قرعه کشی لیگ برتر است که من هم برای آن دعوت شده‌ام. به نظرم مراسم خوبی است و امیدوارم تا پایان فصل این روند را ادامه دهیم. لازمه داشتن یک فوتبال قوی، لیگ منظم آن است و باید این نظم را کوران مسابقات حفظ کنیم.

وی ادامه داد: فوتبال یک پدیده اجتماعی است و از بین 7.5 میلیارد نفر جمعیت کره زمین، بیش از 3.5 میلیارد نفر بازی افتتاحیه جام جهانی را تماشا کردند که نشان می دهد پدیده بزرگی در دنیا است.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: شاید در والیبال قد بلند یک اصل مهم باشد اما در فوتبال می‌بینیم نویر با 2 متر قد در کنار مسی و فیلیپ لام که هر کدام 160 سانتی متر هستند، قرار می‌گیرد.

پیروانی همچنین گفت: بنابراین استعدادها در فوتبال مهم هستند و باید استعدادیابی و نخبه‌یابی کرد. امیدوارم امسال لیگ ما پدیده‌های زیادی داشته باشد.